Färg?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilken färg är mina marsvin?
Jag har gjort ett liknande inlägg men detta är en bättre video som har bra kvalité:)
Kort fattat förklaring på färg.
Piggelin:Vit brun rumpa, svart i ansiktet och ett rosa örs och det andra brut.
Trassel:Sick sack mönster på ryggen, en stor mörk brun fläck vid/på örat och lite annat.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Du har ju redan gjort en tråd om vilka färger dina marsvin har? Och som många sa då: Bättre med bilder än film…
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag är inte bra på färger alls men första marsvinet ser ut att vara white/golden/black eller något i den stilen :-)
Det andra marsvinet ser ut att ha samma färger fast i annan ordning white/black/golden
man skriver den färgen de har mest av först i ordningen och den de har minst av sist :-) så mkt vet jag ;-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Tack så mycket:D
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#2 Golden? tkr det ser mer ut som choklad eller "chokolate". Är lite sämst på stavningen dära.
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
#4 Som jag skrev så är jag inte bra på färger men jag tyckte att första marsvinet såg ut som en mörk golden :-) är säkert jag som har fel så fler får gärna skriva ut rätt färg!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#5 Jag är heller ingen stjärna & du kan nog ha rätt. 
Pålsen på den märka fläcken är mörka i botten men blir typ guld färgade mot toppen.
#7 Men varför filmar du?
Om du vill veta deras färger bör du ta bilder. Mkt lättare att se då.