Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 1053 ggr
[Tisslibiie]
0

Tack för mig

Jag tänker avsluta mitt konto. Jag vill igentligen inte detta men jag orkar inte mer. Finns människor här inne som har förstört glädjen för marsvin helt för mig. Pratat illa om mig. Visst det är mycket i mitt liv, mår psykiskt dåligt, ensamstående och 19 år m.m. Och jag vet att jag har gjort bort mig en del, men jag är långt ifrån felfri. Jag vill hjälpa så mkt men ändå faller jag alltid på mitt ansikte. Men att ni (nämner inga namn) hatar mig så mkt att ni måste konstant tracka mig förstår jag inte! Men nu vinner ni, jag kommer aldrig tillbaka. Inte för att någon kommer bry sig men ändå.

GabbiS87
0

Oj det här låter ju inte bra! :/

Jag är inte medlem här själv men ingen ska ju behöva sluta om man inte vill det!!

Vad är det som har hänt?

FruJohansson
0

Va? Har jag missat. Lustigt att vissa verkligen bara är ute efter att bråka. Hoppas det blir bättre för dig då…

GabbiS87
0

Nu har användaren tagit bort sitt konto….synd tycker jag om det förekommer någon slags mobbning. Eller om användaren har känt sig missuppfattad/attackerad på något sätt!

Moa-16
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det måste jag också ha missat, menar du att några har inne trackar dig? På vilket sätt? I trådar eller i PM?

GabbiS87
0

#4 Tyvärr finns hon inte kvar så vi får inget svar på vad som har hänt….om inte någon känner sig skyldig till att ha "trackat" henne.

Moa-16
0

Aja, nu hade du visst redan tagit bort dit konto, synd nu kan vi ju inte reda ut det :) Är hur som hellst övertygad om att du har missuppfattat något, ingen här inne hatar dig, det kan man omöjligen göra när man inte träffats. Vi här inne kan därremot ha olika åsikter & det kan bli otrevligt ibland -även om det inte handlar om påhopp- men det får man försöka att inte ta personligt, då det aldrig är det.

#5 Jag tror iaf att hon går in här & läser, då hon starta tråden.

[Alexis78]
0

Oj, det gick snabbt. Ts har ju nästan inte varit inne på Mif alls, eller man har inte sett henne så mycket. Kan bara instämma  med #6#, mycket handlar om missförstånd, man är i obalans och tolkar saker värre än de är menade, MiF är ju ändå en ganska lugn plats med i stort sett väldigt trevliga medlemmar.

Fridaaaa
0

Nej vad trist :( Kommer sakna dig här!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[NalaMeya]
0

Syn att du lämnar Mif:(

Jag tycker också att det är syn att du känner att folk här inne hatar dig, vilket jag skulle vilja påstå inte är sant… Det är för övrigt väldigt synn att folk ska behöva känna så, vare sig vad det gäller…:(

Och om du skulle ångra dig så är du välkommen tillbaka:)

Royalz
0

#7 Jo hon var rätt aktiv för ett tag sedan :)

Trist att du valde att lämna.

tantnett
0

Verkligen trist att behöva läsa sådana här trådar.

Ett tips är att så fort någon känner sig påhoppad eller mobbad är att ta kontakt med dom sajtansvariga så att förhoppningsvis det kan redas ut.

Många gånger kan tyvär saker missuppfattas i dessa trådar och ibland är man kanske själv lite nere? och då kan ju svaren läsas och tolkas helt fel beroende på ens sinnesstämning. Nu vet jag förvisso inte alls vad TS råkat ut för men man blir ledsen av att det skall bli att hon slutar.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Atensia
0

Nej vad trist :(

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se