Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 1522 ggr
[Alexis78]
0

Lite beröm.

Jag funderade av nån anledning på MiF när vi var och handlade och jag tänkte att sajten förutom alla bra råd och tips faktiskt förtjänar en tråd med bara sötsliskigt berömGlad

Det är inte så mycket fokus på marsvin i verkligheten då de ofta ses som barndjur av nån outgrundlig anledning och därför vill jag ge en ros till MiF för att det ger även oss marsvinsintresserade som inte går på utställningar en chans att prata med likasinnade, att få snabba råd och tips och njuta av jättefina bilder.

Så tack MiF, jag är glad att sajten finns  Glad

[NalaMeya]
0

Håller helt med dig i allt du skrev. Jag ör ganska ny inom marsvin och har lärt mig i stort sett allt här på MiF:)

Memris
0

För mig är det guld värt att ha ett ställe att fråga om allt som rör marsvin! Skrattande
Alla är vi ju nybörjare nån gång o det är toppen att kunna diskutera o få bra tips osv.

flocken
0

Håller med. Är alltid super nöjd. Rekomenderar denna sida till alla som funderar på marsvin. Sen älskar jag titta på alla bilder som medlemmar lägger upp.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

_Charlie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag håller med er! Innan jag skaffade marsvin i somras hade jag ingen aning om att denna sidan fanns ens. Jag tyckte jag hade bra mycket kunskap om marsvin, men idag kan jag nog säga att jag knappt visste ett skvatt mer än de allra självklaraste grunderna.

Jag hittade detta forum då jag googlade på något i samband med att mitt marsvin blev sjukt, och det tog faktiskt ett tag innan jag vågade registrera mig och faktiskt skriva en tråd.

I många, faktiskt de allra flesta "grupper" på nätet, är det svårt att komma in som ny, det blir väldigt lätt den där översittarmentaliteten som vi svenskar är så otroligt duktiga på att lägga oss till.

Men jag har faktiskt inte blivit bemött med mer än respekt och vänlighet här inne. Medlemmar som kan mycket delar gärna med sig av sina kunskaper till oss som inte hållt på så länge, och är inte snabba på att spydigt visa att "haha, visste du inte en sån självklar sak?" utan alla svar jag fått har varit enbart hjälpsamma.

Visst har jag också sett lite smågnabb bland en del medlemmar, men inga respektlösa gräl utan bara normala gränser där åsikterna gått isär. Men så är det ju i vanliga livet också - alla kan inte tycka samma och alla kan inte älska varandra. ;)

Men i grund och botten är jag otroligt tacksam för all hjälp jag fått här inne, och all hjälp jag med all säkerhet också kommer få i framtiden.

Ni är alla helt underbara, och även om jag kanske inte bidrar så mycket till er i detta stadiet kanske ert fina bemötande mot mig gör att jag i framtiden kan hjälpa någon annan på samma sätt som ni har hjälpt mig. Glad

Fridaaaa
0

#4 Mycket bra skrivet ^^,

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

tantnett
0

Verkligen en bra positiv tråd, instämmer helt med TS.

Har haft djur i stort sett hela mitt 50+ liv och läst åtskilligt med faktaböcker. Men man lär sig bäst genom att ha möjligheter till diskissioner med andras erfarenheter.

Jag har lärt mig oerhört mycket genom iFokus och lär mig fortfarande genom att gå in här och läsa trådarna.

Marsvin 4-ever Tungan ute.