Hälsa på?
Hej.
Det är så att jag och min familj är intresserade utav att köpa marsvin.
Men vi är lite oroliga över allergi, så vi skulle gärna vilja hälsa på hos några marsvin. Helst skulle man vilja kunna få låna/hyra några marsvin eller köpa på prov. Men det är nog svårt att hitta någon som skulle vilja göra så. Så nu undrar vi om det finns någon som vill ha besök utav oss som finns i borlänge eller i närheten?
Så om du är uppfödare och föder upp agouti så kan vi vara intresserade. :)
Ber om ursäkt och ni får gärna flytta inlägget om det ligger fel.
www.vovvensdagis.se
Låter som en toppen idé! Allt för många skaffar marsvin utan att kolla upp allergier, så att låna några marsvin låter som en toppen idé
Hoppas ni hittar någon som kan låna ut 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jag bor i Falun, och har två stycken toppentrevliga honor som ni skulle kunna få låna ett tag på prov. Bur och alla tillbehör följer med =)
PMa mej här eller maila på orfeus@hotmail.com
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Det räcker inte med att hälsa på några h för att utesluta allergi. Det bästa är att låna marsvin i minst 4-5 v. Har själv 2 lånegrisar just nu av samma anledning.
Med sunt förnuft kommer man långt!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1. Ja det känns rätt. Jag vill vara på säkra sidan innan jag kastar mig in i något. Jag har själv haft marsvin tidigare både Cuy och vanliga men nu har jag blivit allergisk mot andra djur så då känns det viktigt. Vill inte vara så självisk och bara köpa. Man vill göra sitt bästa för att försöka lova dom ett livslångt hem.
#2 Underbart, Då skriver jag till dig. :)
#3 Nej, så kan det nog vara. Men jag trodde inte att det fanns så trevliga själar som skulle kunna tänka sig att låna ut. Så då kändes det bättre att åka och hälsa på några gånger än att bara åka och köpa. Men det är fantastiskt att du har fått låna några på prov. Det är juh underbart. Hoppas att det går bra. Otroligt vacker bild du har.
www.vovvensdagis.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Känns underbart nu har jag lilla Bönan och Kiwi här hemmas hos mig. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå jätte bra. Dom är så underbara och goa, oj va snbbt man kan fästa sig. :)
www.vovvensdagis.se