Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettsvenska-marsvinsföreningen
Läst 2617 ggr
ho0mii3z
0

Svenska marsvinsföreningen.

Nu har jag blivit medlem på svenska marsvinsföreningen :)
Betalade för ett helt år :)

Hur många hä rinne betalar varje år för att vara med, och hur är tidningen?

Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag

Fridaaaa
0

Du kunde betalat för ett halvår, eftersom det gäller kalenderår, så du måste betala in nytt medlemskap inför nästa år, alltså 1 januari :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ho0mii3z
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

oj då.. får man tillbaka pengarna då eller?

Denna kommentar har tagits bort.
ho0mii3z
0

Kul att ni e så sura,

Ja jaga hr ju haft marsvin ex antal år så intresserad är jag ju.

Inte alla som är med , Jag väntade tills nu . Inget fel med heller!

LÄs vidare…

"…och hur är tidningen?" Eftersom jag inte varit med tidigare så vet jag inte vad tidningen innehåller..

Jag missade infon med kalenderår..

Och snälla, Ingen har ju kommit tillskada av mitt inlägg så ni kan ju dra in taggarna lite.

imoon
0

OT-inlägg borttagna. Återgå till topic och tänk på att vara trevliga mot varandra.

imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus

ho0mii3z
0

#7 kan inte du ta bort hela inlägget istället så slipper medlemamrna bli arga på mig.

Fridaaaa
0

Jag skrev bara som det är, för att du inte ska få en chock i januari sen när dem vill att du ska förnya Glad

Tidningen vågar jag inte svara på, då jag ska bli medlem i januari, så jag kan ta helår. Känner att det lönar sig mest just nu för mig Glad Men har hört att tidningen är bra, den baserar sig på medlemmarna, så många bilder osv är ifrån medlemmar.

imoon
0

Jag är medlem inom SMF och har varit det lite till och från sedan 1995. Sedan ca 2005 är jag aktiv medlem. Tycker det är en underbar förening! Himla skoj med utställningar och man får många roliga och trevliga vänner och bekanta! Och lärdom! Vad man lär sig!

Tycker att tidningen är toppen! Blir överlycklig när den kommer.Glad

Fridaaaa
0

#8 Det är ingen som är arg på dig?

imoon
0

#8 På dig är ingen arg! Deras OT handlade inte om ditt inlägg utan om varandras. Det hade absolut inget med dig att göra.

Vi blir bara glada av nya medlemmar!Glad

ho0mii3z
0

#10, då ska det bli kul att få den.
Skulle vilja köpa en kopp med loggan på också :) ha på jobbet sen!

Fridaaaa
0

#13 Jag ska med beställa saker därifrån. Roligt att ha! Marsvinsgalen som man är Glad

HannaVastervik
0

Tycker det är en bra förening och tidningen är hemskt kul och intressant att läsa när den kommer! =)

NinaS
0

Jag är också medlem. Tycker tidningen är jättebra, intessanta Artiklar, fina foton m.m. :)

Abico
0

Kul att du blivit medlem, tidningen är alltid rolig och intressant :) Jag har varit medlem i ett par år nu.

Hanna 

godisgrisen
0

Välkommen som medlem i en jättetrevlig förening! Jag har varit medlem i 4,5 år och trivs som marsvinet i höhögen! Tidningen är bra den är för medlemmar av medlemmar och det finns ett enormt kunnande i föreningen. Utställningarna är farligt beroendeframkallande och folket på dem är mycket trevliga!

kantarellstuvning
0

Varit medlem sedan 2000. Tidningen har blivit magrare med åren och jag tycker faktiskt bara att den är hälften så rolig som tidigare att läsa tyvärr! Men det beror väl helt och hållet på att vi medlemmar inte skickar in saker att läsa lika flitigt längre..? Men tidingen brukar vara bra, bättre marsvinstidning får man leta efter :)

Välkommen som medlem, tummen upp!

thildatessie
0

Hur mycket kostar det?

Fridaaaa
0

#20 175 kr för ett halvår (juli-augusti) och 300 kr för 1 år (januari-december).