Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 4268 ggr
kantarellstuvning
2

Smådjursgaller

Letar efter ett speciellt smådjursgaller som är flerfärgat och lagom högt för marsvin. Har sett flertal bilder av andra som har detta galler och jag har själv haft det tidigare men det måste kommit bort på avvägar!

Minns inte själv vart jag köpte det och när jag letar i djuraffärer hittar jag det inte, vet inte vad det heter och jag lyckas inte heller hitta det när jag googlar!

Så, om ni vet vart man kan köpa det runt Göteborg eller på nätet så säg till! Eller om ni vet något annat bra galler, inte kompostgaller, jag bor i lägenhet och vill att det ska gå att vika ihop på ett bra och inte platskrävande sätt ;)

Fridaaaa
0

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kantarellstuvning
0

Har redan letat där! Vissligen har jag alltid varit dålig på att leta, men de har lite olika sorters "hagar", men inte med det galler som jag tänkte på!

Tack ändå :)

Fridaaaa
0

#2 Okej, tänkte att det inte kanske spelare någon roll, hage som hage ;)
Men vet nog vad för hage nu menar hmm vet att jag har sett sån på någon hemsida, ska se om jag hittar den :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kantarellstuvning
0

Det är hage som hage! ;)

Men tyckte att det gallret jag tänker på var så käckt att vika ihop nämligen, väldigt smart konsturerat! Annars vill jag bara ha ett billigt galler så jag kan hindra marvinen från att gå på mattan och kissa när de springer på golvet ;) Se gärna om du hittar det :)

Fridaaaa
0
Isnona
0

Grand-prix har en trixie smådjurshage om det är den du menar. Kan inte lägga in länkar för tillfället, datorn krånglar. Sök bara på smådjurshage på Google så hittar du den :)

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

[SallysPigge]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Köpte min på Grizzly i Sisjön, en nyöppnad butik. Fanns vid hamstersakerna, men funkar bra till marsvin. Dock är den inte i olika färger. Zoo på Frölunda Torg har haft vet jag. Sedan kanske Arkens Zoo som även den finns i Sisjön.

Memris
0
kantarellstuvning
0

Tack så mycket! Det var precis detta galler jag menade! :D

Tänkte beställa från grandprix.se men när jag kollade upp omdömen om företaget ångrade jag mig. Är det någon här som har erfarenhet från det företaget?
Tyckte gallret blev dyrt från zoomarknad.se med den fasta fraktkostnaden, men hittar jag det inte någon annanstans så får det bli därifrån ändå!
Ska ta mig till Sisjön och kolla där. Tack så hemskt mycket för tipset!

VilmaKristina
0

Butiken Grizzly har sånt galler tror jag,

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[donkeyqueen]
0

#8 Vad snyggt!

_Charlie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#8 Vet du om det går att ta loss alla sektioner? Tänkte om det gick att använda till annat ist för stora kompostgaller… Och går det att dela den så man sätter ihop 2 stycken för en större hage?

kantarellstuvning
0

#12 Om det är samma galler som jag haft tidigare går det alldeles utmärkt att plocka isär och ha så stort som man önskar. Jag brukade inte ha den som en cirkel utan delade på gallret och stängde för en dörröppning och avgränsade för en matta osv :)