Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 796 ggr
Wiizy
0

Bokhyllebur

Oj vad jag är glad!! Nu ska jag få göra en "bokhylle bur" såååå kul . Kanske kan man få in lite mer marsvin sedan i den? :-) bara 2 små töser ska bo i en hel bokhylle bur, snacka om lyx! ;-) den är rätt stor tycker jag.. vi ska mäta den snart :P

Vi ska ta en gammal bokhylla och lägga badrumsmatta i den.. ;) jag har inte köpt det än, bara bokhyllan finns redan . :P

Nån som har tips på bra inredning? Nån rolig :D Hur ska jag fästa vattenflaskan?! Hjälp!
Jag kommer fotografera det och sådant när det blir klart :)

Marsviin_
0

Va kul :) <3 <3

fulfisk
0

OJoj vilken lyx! Då lär du ju ha plats för ett par till ja :P Om du nu är sugen på fler.

Wiizy
0

#1 Jaa. ;'D

#2 Haha ja jag vet ;-) Det blir nog ingen mer nej . ;-) Måset mäta den men har ingett måttband o_O störande :d

parsley
0

Borra tre hål i i kanten på bokhyllan. Ett lite större för pipen på vattenflaskan och två lite mindre, högre upp. Stick in pipen genom det stora hålet och fäst vattenflaskan genom att trä t ex buntband eller snöre genom de två mindre hålen. Vattenflaskan sitter på utsidan av buren.

Wiizy
0

Taaack o_O

Blondi3
0

roligt med ny bur :)

TRASAN
0

hoppas det går bra med bygget. ;))

aliciia
0

Hur har det gått? bilder :D ?

Wiizy
0

#6 Japp :-)

#7 Tack!!! ;D

#8 Vi har inte hunnit börja, vi ska köpa våtrumsmatta (elr vad det heter ) någon dag.. ;-)  Och massa bilder kommer såklart ..

aliciia
0

okeej :D
   funderar på att göra en bur..

AmandaF
0

vad roligt med ny bur :)

Wiizy
0

#10 vad då för bur ?Skrattande
# 11 Jaa. dom får det lyxigt iaf Flört

aliciia
0

En bokhylle bur av GORM   ( lr GROM ) från IKEA

TRASAN
0

väntar med spänning o få se hur det blev med bygget av buren. ;))

Wiizy
0

#13 - *asg* Vi har inte börjat än faktiskt. :P

[donkeyqueen]
0

Spännande :)

FruJohansson
0

#16 ja väldigt. Undra om de hunnit bygga nån bur sen mars 2008 hehehe. ;-P