Golvbus
Jag brukar alltid låta marsvinen springa av sig ett par timmar varje dag. Idag kom jag på ett sätt att göra hagen ännu större, så hade jag hämtat hem en del äpple grenar som jag gjorde till gömställe, sen spred jag äppleblad,vit kål och krossad havre på golvet. Gissa om det var uppskattat!
Det blev alla våra honor (tösen,myran,bella,binja,amy,ploppan,angel,isa) och kastraten totte som fick busa där. Kunde inte låta bli att fota dom, det var många glädje skutt. Så här kommer en liten bild bomb 
Såhär såg hagen ut
Bella och Isa. Morötter fick dom med det glömde jag..
Hmm blev kanske lite många bilder hehe 
Vilken bra bild!!
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Bara bra ju! Jättehärliga bilder på glada, väl ompysslade grisar. Fröjd att se!
ja dom blev väldigt glada. Satte upp galler med så dom inte kommer åt sladdar m.m så slipper jag sitta med dom o hålla koll. Men jag har dörrarna öppna så jag ser dom från datan :)
Underbara bilder, tänk om alla marsvin hade det såååå bra :)
Bild nummer #24 på Bella var helt underbar. Vilken sötnos!
Ja hon e så fin lilla bella, tycker hon ser ut som en hund på den bilden haha. Nu är alla marsvin inne i sina burar igen :)

Jätte härliga bilder =D
Ploppan & Bella snor jag hihi ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Lyxigt stort härligt :-D
Vad kuul för dom! :) Sööta! Bli inte förvånad om burarna är uppbrutna och marsvinen är försvunna i morgon. Dom har bara blivit kidnappade av mej och fått flytta hit till Kalix i stället :) Då skulle nog mina grabbar hoppa ur kostymerna av förtjusning :) :) :)
(Ja bara skoja, skulle nog inte rymmas med så många grisar.)
Guuuud vad söt Amy är!!! :D
Väldigt många fina bilder, på söta små glada grisar
tack :)