Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettfoder
Läst 2243 ggr
kantarellstuvning
0

Favoritgrönsak

Vilken är era marsvins favoritgrönsak?

Tänkte det kunde vara kul att läsa vad alla andra skriver och kanske får man veta något spännande man aldrig provat att ge! :)

Mitt marsvin Pascal älskar kålrabbi, och stjälkselleri ligger på en stark tvåa. Han får svårt att välja när bägge finns!
Becquerels favorit har alltid varit fänkål men om det finns melon att välja på måste han ta till sig bägge grönsakerna och ta ett bett av varje varannan gång :)

Fridaaaa
0

Favoritgrönsak är nog Broccoli & Paprika
Favoritfrukt är banan och äpple :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lixim
0

Isa,Totte,Tösen och Myran älskar Persilja, skinnysarna (Ploppan,Angel,Bella,Amy och Binja) älskar morötter. Tomten äter lite vad som helst.

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland

kantarellstuvning
0

Banan är nog älsklingsfrukten för mina med :)

[donkeyqueen]
0

Sallad/gurka eller paprika är nog favvisen här hemma. Även morot slinker ner. Glad

[NalaMeya]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sallad, persilja och gurka helt klart, men broccoli är också gott:)

Hultan
0

Helt klart är morot favoriten, men det får dem bara som godis ibland.

Annars är paprika favoriten bland basgrönsakerna.

Med sunt förnuft kommer man långt!

_Charlie
0

Broccoli och paprika, helt klart!

Morot får dom ibland, oftast för att vi alltid har mycket morötter hemma då både barnen och jag är morotsknarkare men inte så ofta som ovanstående. Gurka gillar dom lika bra som broccoli, så det ger jag i princip aldrig. Blir de lika glada för något som faktiskt är nyttigt ser jag ingen anledning att ge dom annat.

Vitkål går an, om inget annat erbjuds, men det är nog det av de alternativen jag brukar erbjuda som de gillar allra minst.

Misarn
0

Både Zooie och Samson älskar Gurka och Persilja Glad

ann-sofie11
0

Mina killar är älskar vitkål, paprika och persiljaGlad

[JennyNorgren]
0

Mina älskar broccoli. Men ibland ger jag dem vitkål eller grönkål för att pigga upp blandningen lite., Men då äter de inte upp allt. Så jag kör stenhårt på broccoli :D

Nicolew
0

Persilja och gurka :)

/Nicole
http://nicoletollemark.weebly.com