Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 1354 ggr
Fridaaaa
0

Borttagna?

Kan inte komma in på "hur klipper man en texel?" eller "marsvinsväska inget för känsliga". är dem borttagna?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

_Charlie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ehh det undrar jag också???

[SallysPigge]
0

jag hittar dom inte ens

Fridaaaa
0

Inte jag heller. Hade dem under Diskutioner jag deltar i" men så fort jag klickade på dem, står det att jag inte har rättighet till dem.

imoon
0

De är borttagna för att vi Medarbetare ska gå igenom dem.

imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus

_Charlie
0

Jag hittar min klipptråd men får upp felmeddelande när jag öppnar den. Visst var det lite käbbel i tråden men hade det inte kunnat lösas genom att i så fall plocka bort just de inläggen om de var så pass hemska ist för hela tråden? Om den nu är bortplockad men det verkar ju onekligen så. :(

_Charlie
0

#4 Jag har svårt att förstå vad i min tråd som gjorde att den behöver plockas bort helt och hållet för igenomgång? JA det var några meningsskiljaktigheter i tråden, men borttagning av tråden? Näe. :(

[Alexis78]
0

De trådarna ska gås igenom, vilket verkligen behövs. Tror moderatorerna vill titta på dem i lugn och ro utan att nya inlägg kommer in under tiden. Men jag hoppas vi får tillbaka klipptråden sen för den var väldigt intressant.

[SallysPigge]
0

Tredje gången gillt för mig, har försökt skriva några gången och varje gång jag ska publicera så ramlade allt bort … :-(

Skulle säga att det var en del gnabb på marsvinsväskan men såg inget på klippning om texel, fast jag kan ha missat något.

_Charlie
0

#7 Ja det hoppas jag också, jag tror att den skulle kunna vara till stor hjälp för fler som befinner sig i samma sits som jag gjorde igår.

Fridaaaa
0

#7 Men kan man inte meddela det då så folk slipper undra?:)

#4 Okej men kunde ni inte meddelat detta? Så att folk slipper undra? :P

imoon
0

Det har varit otrevlig stämning i båda trådarna. Vi ska gå igenom dem och förhoppningsvis kan vi lägga ut trådarna igen och då få en trevlig diskussion.

imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus

[Alexis78]
0

#9# Absolut. Jag hade i ärlighetens namn inte tänkt på det där med ljudet på saxen men när vi diskuterade i tråden så trillade poletten ner :)

[Alexis78]
0

#10# Men vi som varit medlemmar ett tag vet ju att det är det som oftast gäller när det står att man inte har behörighet till trådar. Trodde inte någon behövde medelas om det. Du vet ju att det var tjafs i de trådarna.

Fridaaaa
0

#13 Jag har varit med om att det har stått att man inte har rättighet av andra orsaker (bugg på ifokus) så tänkte att det kanske var samma sak denna gång? :)
Jag läste inte sista i "hur klipper man en texel?" så det tråden vågar jag inte säga något om men den andra tråden, vet att vet var det så den förstår jag om dem vill gå igen:)

[donkeyqueen]
0

Kan inte heller se dom :(

Fridaaaa
0

#15 Dem har skrivit anledningen här i tråden:)

[donkeyqueen]
0

#15 Jo, jag vet

[donkeyqueen]
0

Oj skulle skriva till #16

Sandra-B
0

Tråden Hur klipper man en texel? är nu redigerad och "utsläppt" på sajten igen.

Den andra tråden håller vi fortfarande på att jobba med.

Gällande att vi tillfälligt tar bort trådar där det uppstår bråk kan man läsa följande i artikeln med sajtregler:

Borttagning av trådar

Om det uppstår bråk i en tråd så kan den komma att tas bort tillfälligt så att vi administratörer ska få tid att gå genom den i lugn och ro, utan att bråket fortsätter, så att vi kan komma fram till en lämplig åtgärd (exempelvis redigera bort inläggen som gått överstyr eller ta bort hela tråden och be trådskaparen att starta en ny istället). Det ger även de som bråkar en chans att lugna ner sig.
Trådskaparen ska få meddelande om vad som sker inom tre dagar.

Annonstrådar tas bort när de inte längre är aktuella (när trådskaparen säger till eller det gått mer än en månad sen någon skrev i den).

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!