Utelek!!
Oj oj vilken lyx!!! Grattis Trassel och Piggelin! :D Jag undrar bara… blomman, är den riktig och i så fall är den giftfri?
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Vad fint :) Frågar med som #2, är blomman giftfri?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jodu, lyx är mitt motto nu när kylan kommer då det inte är kul att bara sitta i en but hela dagarna i ända.
Pelagonen är inte giftig(Enligt mamma)
Dom kan inte heller komma åt den, den är väldigt hög(Der syns inte på bilden)
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#4 Jag hade inte riskerat något så jag hade inte haft växt där i :) dem har ändå ingen nytta av den ;)
Det är ett sorts ''hinder''
Mina tycker om ''Terräng''
Därför har jag massa grejer:D
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Super fint och lyxigt! :-D
:D
Mina killar gillade också när det var "trångt". Precis som om de inte kunde motstå att se efter vad som fanns runt hörnet! 
Nu vet jag säkert att pelargoner inte är giftigt.
Man kan ju baka med dom:D
#10 Urk haha fast bara för att dem inte är giftiga för människor kan dem ju vara giftiga för marsvin. Hmm… Ska se om jag kan hitta något om det.
#10 Ja det kan man, har aldrig gjort det själv men har hört talas om det flera gånger. :-D
Pelargoner är inte giftiga för marsvin nej.
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
kan ha dem i sallad me hihihi
#11# Kan vi inte bara släppa det? Marsvinen har ju fått det jättefint och blomman gör det hela lite trevligare. Tummen upp för den jättefina lekplatsen ts.
Tack (:
Dom har jätte kul i den nu, vi ska kanske ha den som dynget runt bur bara att vi ställer galler kanterna upp.
Då går den in i mitt rum :D
#5 Blir verkligen mer hemtrevligt. Och vilda har ju massa växter omkring sig, så detta gör det mer naturligt för dom. :-D
#11 Jag rätt och fråga om man verkligen är säker på att det går till marsvin eller inte, bara det går till männskor betyder det inte att det gör till djur.
Alla har rätt att fråga saker det är så man lär sig
#18 Absolut! :-D
#18# Absolut, det är jättebra att fråga. Men vi diskuterade ju det här med trevligt förut, och om någon visar bilder på hur fint hon gjort för sina små grisar så behöver man inte upprepa samma fråga gång på gång på gång och sen säga att man minsann ska kolla upp det när flera redan sagt att det är okej. Du har frågat, ts och flera har sgt att det är okej så då kan vi väl fokusera på det tråden handlar om? Hur fint ts gjort för sina smågrisar, det är trevligare.

#20 Jag skrev att jag skulle kolla upp just för att jag var nyfiken på hur det låg till :) Och anledningen till jag frågade mer än 1 gång var för att jag inte fick svar på frågan om det var okej för marsvin att äta det fick bara svar att människor kan bland annat äta det.
TS har gjort det fint till sina grisar, det var inte det:)
Förstår att du menade så (:
#23 Bra det, så det inte blir några missförstånd :)
jättefint vilken lyx dina grisar har :)
Supersnyggt!