Kallhäll idag?
Nån som har nåt roligt att rapportera från utställningen i Kallhäll idag? Jag kom ju själv inte iväg, så jag är supernyfiken 
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Jag rapporterar att jag föll för en ny sort
tror man säger: self crested creme DE, eller nåt, hehe.. Såg flera juniorer. Guuuudars vad söta dem var!!
Med sunt förnuft kommer man långt!
#1 Ja self creme är underbart fina. Bara sett på bild dock :)
Kan tänka mig att dem med crested med är ursöta!:D Lyckost dig som fick se många ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

# 1 Vad kul! Dom är verkligen fina =)
Fast du behöver bara kalla dom för crested cream. En self har ingen virvel i pannan. Och skulle den ha röda ögon i stället så skulle den heta Crested Lemon 
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
#3 det där med lemon = Pe hade jag koll på, men det andra var jag osäker på. Så tack för upplysningen. Crested cream f.o.m nu alltså 
Jättetrevlig utställning som vanligt!
För mina djur gick det väl sådär i ras men i pet gick det bra alla tre fick silverkort och Chokladfabrikens Alastor Moody knep Bis Pet 2!
#5 ställde du magpie? Var det du som gick runt med en svart och en chokladmagpie? 
Är också nyfiken :)
Gick inte särskilt bra i ras…
I Pet gick det toppen! Min och mammas lilla Polly blev BIS pet 3! De två andra i petten fick bra poäng men är i en riktigt tuff grupp!
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus
#6 Ja
#9 Jag har 2 gossar som är på väg från kallhäll vars pappa heter chokladfabrikens Nimbus, han är från dig va? :)
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
#10 Ja det är han. Uppfödaren till Nums och Plura? (var det han eller hans bror?) och jag jobbar ihop lite våra djur är väldans släkt.
#11 Jaha vad roligt! :) Det är just Nums och Plura som kommer till oss. ;)
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
#9 ah, minns inte hur du ser ut, men jag minns grisarna, haha! Dem var sååå fina tyckte jag :)