Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 699 ggr
RosaKiwi
0

Blir galen!

Var i stan för några dagar sen. Sambon skulle in i en djuraffär för han skulle ha lite saker till akvariumet. Och som vanligt gick jag och kikade på djuren vilket jag inte skulle ha gjort. För i ena buren sitter det sötaste virveltroll som jag någonsin har sett!

Nej, h*m följde inte med mig hem. Men kan inte sluta tänka på den =(

// Josefin sajtvärd för gecko ifokus

Min hemsida &   Min blogg

Fridaaaa
0

Det blir så ibland :(
Därför går jag sällan in bland djuren och sällan handlar i djuraffär (vill inte gynna dåliga djuraffärer)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Moa-16
0

#1 Det behöver väl inte vara en dålig djuraffär för att det är söta marsvin i den? ;) Om den satt själv(?) kan det ju ha varit så att burkompisen nyligen är köpt, men vi får hoppas att dom i affären informerar om att dom ska vara minst två!

Fridaaaa
0

#2 Det skrev jag inte heller. Skrev att jag inte går in i djuraffär och kollar på levande djuren för att jag vill i regel ha med de flesta hem eftersom det sällan finns bra djuraffärer. SKrev inte att djuraffären är dålig för att det finns söta djur i den eller hur? :) och att jag sällan är i djuraffärer och köper för att jag inte vill gynna de flesta djuraffärer som har levande djur ;)

Moa-16
0

#3 Nej, men efter som du skrev det i tråden tog jag för givet att det hade med det TS skrev att göra =p

Fridaaaa
0

#4 Efter som jag skrev jag så hade det ju med mig att göra;)
Menade bara att jag slipper alla dem tankarna med :) Vill bara hjälpa alla djuren inne i djuraffärer men går ju inte :( Och sedan slipper jag se alla "sötnosar" hehe Då vill jag med bara ha med mig hem:)

Moa-16
0

#5 Ja, men du skrev därför. Förstod inte vad du syftade på helt enkelt. Det finns ju trots allt bra djuraffärer också :)