Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbeteendehantering
Läst 1109 ggr
_Charlie
0

Ligger under fleecen?

Slänger in en snabb rådfråga bara… 2 av grisarna som kom hem igår kväll knycklar upp fleecekanten och kryper in under fleecen. Jag har varit och tagit ut dom flera gånger men de hittar sin väg tillbaka och jag vill inte stressa dom för mycket så snart inpå flytten hit… Om de känner att det blir för varmt, får tungt att andas eller liknande, går de ut då eller är det en fara för dom att ligga där?

Fridaaaa
0

Så gör Blixten & Lotus med hehe har ju fleecefilt i buren som Blixten ska ha för att värma sig i, men Lotus med använder den. Dem turas om att ligga under den Skrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[SallysPigge]
0

Jag har fleece myspåsar och där är det varmt och gott. dom älskar det, ingen fara. Tror dom msker det i så fall om dom inte mår bra där inne. Men det är nog det dom gillar just nu.

Längtar efter att få se bild på dom :-P Men antar att du vill vänta någon dag, vilket är förståeligt. :-D

Grattis till tillökningen :-D

_Charlie
0

Tack för era svar, jag hann inte läsa innan vi fick åka iväg. Ja att gosa i filt gillar ju de flesta, men dessa ligger under hela fleeceen jag har i botten, det är ju lite mer maffigt än tex en myspåse eller så… men jag tror som ni att de märker om de inte mår bra av det. De får hållas. ;)

Japp, jag ska om jag kan få bort migränen, låta dom få komma ut på en första snabbrastning då jag tänkte fota dom också. Då kommer presentationen. Har velat skrika ut sedan de kom hem men tänkte det nog är roligare när det finns foton på dom också. ;)

Fridaaaa
0

#3 Mina med ligger under hela filten ibland:P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.