Dina hus
Jag har letat mig halvt fördärvad efter just plasthus, bara det är plast blir jag överlycklig. Vet du om man kan få tag i det på nätet från sverige?
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Morris & Pepsi har ett hus ifrån lyan och sedan en kornflakeskartong Blixten & Lotus har ett trähust (tråkigt hihi) och en kartong som hus.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 Sån har har jag med,fast har höet i mina men ska skaffa fler och använda till hus med ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Vi har lite olika hus som jag varierar med:
http://webshop.gnagarboden.se/trahus-utan-botten-p-120-c-201.aspx
Dock är det sista huset av väldigt dålig kvalité och kan inte rekomendera den medans dom andra är en riktig hitt 
#0 har nästan sånna som du "pigiloo" :) sen har jag ett trähus, ska köpa ett plasthus till snart egentligen men blir nog inget då jag troligtvis snart har en gris mindre.. .:(
Jag varierar lite mellan olika plastlådor och hus. Bland annat använder Pränt låda ifrån Ikea, där jag sågat upp öppningar, och även gjutrör ifrån byggmax är poppis :-)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
I buren har dom vanliga trähus med ett runt fönster:D
Men om dom är i hagen eller i växt huset har dom ett trippelhus(Två hus i ett)
och ett hörn hus som går att gå upp på(Den användes förut i deras bur men tog mycket plats eftersom dom inte gick upp på taket..)
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.