Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 1718 ggr
Mixxie
0

Dina hus

Hurdana hus har du åt dina marsvin? Visa gärna bilder :)

Själv har jag inga bilder på mina hus just nu men här har ni länkar :)

Pigloo

Pusselhus

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/

_Charlie
0

Jag har letat mig halvt fördärvad efter just plasthus, bara det är plast blir jag överlycklig. Vet du om man kan få tag i det på nätet från sverige?

Fridaaaa
0

Morris & Pepsi har ett hus ifrån lyan och sedan en kornflakeskartong Blixten & Lotus har ett trähust (tråkigt hihi) och en kartong som hus.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Abico
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

10 kr på ÖB, pimpad med hundfäll från IKEA.

Hanna 

Fridaaaa
0

#3 Sån har har jag med,fast har höet i mina men ska skaffa fler och använda till hus med ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Abico
0

Och de går att anpassa för att passa hemmet som allra bäst meddelar Vincent ;)

Hanna 

Abico
0

Sen har jag ett par pallar av den här modellen, och en del träbroar och rör i olika storlekar.

Hanna 

Misarn
1
thildatessie
0

#0 har nästan sånna som du "pigiloo" :) sen har jag ett trähus, ska köpa ett plasthus till snart egentligen men blir nog inget då jag troligtvis snart har en gris mindre.. .:(

Isnona
0

Jag varierar lite mellan olika plastlådor och hus. Bland annat använder Pränt låda ifrån Ikea, där jag sågat upp öppningar, och även gjutrör ifrån byggmax är poppis :-)

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

VilmaKristina
0

I buren har dom vanliga trähus med ett runt fönster:D

Men om dom är i hagen eller i växt huset har dom ett trippelhus(Två hus i ett)

och ett hörn hus som går att gå upp på(Den användes förut i deras bur men tog mycket plats eftersom dom inte gick upp på taket..)

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.