Marsvin/Gnagar Dagis
Hej, Jag är en glad tjej som älskar djur om ni ska åka på semester eller ngt så passar jag mer än gärna ert djur Jag står för maten och om de skulle bli plötsligt sjuka!
Priser:
för en dag tar jag 10kr
För en vecka tar jag 50 kr
Finns i skåne ;)
Mvh Stephanie
Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus
Du kan ta det dubbla tycker jag. Om du dessutom står för maten borde du definitivt ta 100 för en vecka. Det är nog ingen som lämnar sitt marsvin bara över dagen men jättebra med semestervakt om det gäller en längre tid. Bor själv inte i närheten av skåne, men iden var inte dum alls.
Tack ;)
Jo men om saker går bra kanske jag kan höja lite men änså länge kan jag ta det för det priset :)
Mvh Stephanie

Vad synd att du inte bor närmare mig! Men bäst är att djuren får med sitt vanliga foder.
En fråga: Hur ska du ha råd att betala ev sjukt djur? Kan springa upp i väldigt mycket?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag tycker din ide är jättefin men funderade också på det du skrev om att du står för om djuret blir plötsligt sjukt, det ska du nog inte säga att du gör. En akuttid till veterinären med diverse undersökningar och prover kan lätt sluta på flera tusen. Badar du inte i överflöd med pengar ska du nog inte ha med det i avtalet. ;) Hade jag haft marsvinsvakt skulle jag aldrig i livet förvänta mig att hon/han skulle stå för eventuella sjukavgifter, möjligtvis lägga ut tills jag kommer tillbaka om det innebar en risk om marsvinet inte fick vård akut och inte hann vänta tills jag kom hem.
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Angående maten tror jag att de flesta är som jag och skulle hellre skicka med marsvinets egna foder som de är vana vid. Strunta i att stå för mat och veterinär och lägg på några tior på ditt pris ist. ;)
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Skulle jag lämna iväg djur, så skulle jag ha med eget foder och helst egen bur :)
Men skulle bara lämna iväg om man kan garantera att inga andra djur har smittor osv.
Jag menar inga smittor jag menar av allt möjligt som kan hända ett djur :)
Mina innom hus kanin är frisk och glad varit på veterinär besök, Då inte ute kaninen har varit det!
Våra hundar har tagis sprutor som de ska ta 1 gång om året!
Mvh Stephanie
#8 Jo men skador osv kan med skena iväg i väldigt mycket pengar.
#9 Mm
Men jag kan inte ändra in lägget där brukar stå hantera men det gör det inte nu ! ? :)
Mvh Stephanie
#10 Du kan bara ändra ditt inlägg ca 1 timme efter det skrevs har jag för mig. Du får antigen be någon Medarbetare ändra inlägget eller kanske skapa en ny tråd med rätt information :-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#11 ok Men då skapar jag en ny där det stämmer bättre tack ;)
Inlägget kan tas bort
Mvh Stephanie