Nej!
Höll på att uppdatera hemsidan och rätt vad det var så släckte de ner allt för att göra uppdateringar och när jag kunde komma in igen hade de raderat det mesta på Lillys sida! Blir så förbannad! Varför kunde de inte sett till att allt blev sparat när de släckte ner? Nu måste jag ju göra om hela skiten!
Jag kommer inte våga uppdater något igen utan att spara allt på datorn och det kommer ju ta jättelång tid! Men har så mycket på varje marsvins hemsida att jag inte vågar bli av med det, kommer ta ett par timmar om inte mer att göra om Lillys sida :-(
På iFokus kopierar jag alltid, har varit med om allt för många inlägg som försvunnit men det går inte på hemsidan, jag måste spara och sedan kopiera från själva hemsidan, kopiera medans jag skriver går inte pga något med deras sida.
Och en annan fråga! Varför i hela friden backar internet ibland när man trycker på suddaknappen? Det är bara ibland och det är fruktansvärt frustrerande! Kan skriva som vanligt och om jag suddar så backar den istället för att sudda trots att jag inte håller inne någon annan tangent
Det gör det för mig med ibland här på iFokus, att när jag trycker på "suddaknappen" så backar den till inlägget innan jag var på. Men trycker man "framåt" så kommer man till inlägget igen och då står texten kvar man har skrivit, i alla fall på min dator.
Jag har weebly, där sparas det om det släcks ner i regel och då är det bara att publisera det, smidigt och bra:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det som redan finns på min hemsida har alltid sparats om något har hänt, det är bara det som inte blivit sparat som försvinner men nu försvann allt utom lite text högst upp. Även själva sidan är annorlunda, det är inget som har påverkat de andra marsvinens sidor utan bara Lillys trots att det är samma mall till alla.
Men sjuttsingen! Fick sitta och skriva om ett jättelångt inlägg igår för att raderaknappen fick spel, men då vet jag hur jag ska fixa det nästa gång! Inte bara iFokus det händer på dock, tycker det känns väldigt knasigt att man trycker på en tangent och så gör den något den inte alls ska göra. Hade förstått om man hade tryckt någon annanstans samtidigt men nu gör den så bara helt random :-/
Du kan inte skriva i typ Word när du skriver till hemsidan? Så har du det sparat där, så kopierar du bara in det på hemsidan sen. Men har Kvar orginalet
Charlotta-B
#3 Jag har börjat med det nu :-D Tar längre eftersom min dator är så kopiöst slö men hellre det än att bli av med ännu mer!
Ja men visst! Jobbigt att göra om allt
Charlotta-B