Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 1145 ggr
Picasso
1

Sigrids bebisar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fem ungar blev det med vikter på 89, 88, 87, 86 och 69 får se om minstingen klarar sig! Könen är jag osäker på men ev 4 honor och en hane.

1

Picasso
0
Picasso
0
Picasso
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

4 minstingen

Picasso
0
[Holmen218]
0

Men gud vad söta de är !! :D Speciellt de förta tre =) . Har alltid velat ha en helvit =) .

Picasso
0

#5 tack, ja de är bara så söta, jag med har jag sett rätt på könen är alla vita honor och då stannar minst två härSkrattande

[Holmen218]
0

6 Jag kan förstå det :D

gnagarlover
0

grattis e ju urgulliga.att det fanns fem i den magen hahahaTungan ute

Picasso
0

#8 Tack, ja vem hade kunnat tro det :)

Arinah
0

Vilka fina bebisar. Och jag hade visst rätt som gissade på 5. Och jag tror minsann att åtminstone den bruna är magpietecknad:-) Har den svarta vita tecken så är den det med.

Så kul! Grattis!

Arinah
0

Såg att jag gissade på 4, så det vart lite fel ändå:-)

Picasso
0

#10 Du var den som var närmst i din gissning ;)

Den bruna har rubinfärgade ögon, är den choklad magpie i så fall? den svarta har vita tecken lite mer utsprida än den bruna.

Tack, inte väntade jag mig dessa färgerna på ungarna.

[SallysPigge]
0

GRATTIS IGEN!!! Vilka små goingar, jätte fina! :-D

Kan inte detta med färg och så men hur kan det bli helvita ungar? Ingen av föräldrarna är helvita eller? Mamma är väl mörk? Som sagt jag kan inte detta men GRATTIS!! :-D

[SallysPigge]
0

#8 Har du fått några fler ungar? :-D

Och hur mår min lilla Milla? Önskar hon var här nu när gubben är borta, men det är som det är, och jag hoppas hon växer bra :-D

Picasso
0

#13 Tack ♥ Ja det är dom verkligenSkrattande

Inte jag i heller, detta var inget jag väntade mig hur det kunnat bli via har jag ingen aning om.

Arinah
0

#12 Pappan är ju silveragouti/white. Silvergenen bleker det röda till vitt, så ungarnas vita är egentligen rött:-) De blir ju inte riktigt renrasiga då pappan är teddy och de inte är magpieavlade. Men efterssom man reggar på utseendet kan de troligtvis reggas som magpie, både black och chokolate även om teckningen inte är utställningsbar. (Någon får rätta mig om jag har fel) Det föds ibland vita ungar i magpiekullar.

FruJohansson
0

Harb en känsla av att Binajis kommer gilla 5an Skrattande

Picasso
0

#17 vi får väl se vad hon tycker Flört

Binajis
0

Men FruJohansson, hur kan du tro det?! Oskyldig

Har sötnosen en hajfena i nacken även i verkligheten, eller är det bara ett tillfälligt "ruffs"? Superfin Kyss Jag gillade de vita också, älskar sotade DE whites. Det blir så fin kontrast på dom :-)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Fridaaaa
0

Vad söta :D

#14 Milla mår bra, kelade med henne igår.
Har även bilder på henne om du vill ha? FlörtOskyldig

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Picasso
0

#16 Ok, efter det du skrev tidigare att silvergenen bleker rött, väntade jag mig någon svart/vit unge inte vita. Men nu förstår jag bättre, tack för hjälpenGlad

Picasso
0

#19 tack, det är tillfälligt ruffsGlad

Lixim
0

Jättesöta, grattis Skrattande

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland

Picasso
0
FruJohansson
0

#22 attans!! ;-)

Picasso
0

#25 Ajdå…men jag kan säkert fixa frisyren med lite hårgel så att det blir en snygg fena Tungan ute

gnagarlover
0

vill bara tala om att hon densvart/vita du ska ha av mig har fått ryggfena hihihi och är alltid först i matskålen hahaha

Picasso
0

#27 Jaha så Idun är ett matvrak och har fått en fena, hon måste vara supersötTungan ute

[SallysPigge]
1

Hur ser ett marsvin ut med en fena??? Obestämd

#20 Ja bilder tackar man inte nej till :-D Skickar ett pm om adress

Fridaaaa
0

#29 Skickat bilderna nu Flört

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[SallysPigge]
0

#30 Tack! :-P

Picasso
0

#29 Tja som en haj Tungan ute Hon har väl en typ ås eller pälsrand som står rakt upp tror jagFlört hmm som en ridgeback typ kanske Cool

godisgrisen
0

Grattis till finingarna! De ser ju ut som mina bebisar jag brukar få magpie och vita ;-).

[SallysPigge]
0

#32 Ja nu vet jag inte vad en ridgeback är heller …. Skäms

Picasso
0

#33 Tack, jag har drägglat över dina ungar många gångerFlört

#34 Om du tänker en rand på ryggen där pälsen står rakt upp, hon är ursöt Tungan ute