Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 1573 ggr
Picasso
0

Bilder på....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Först ut är Smörkola Lunkarya

Picasso
0

Sen har vi Sockersöt Lunkarya

Picasso
0

Sen kommer Lilla Gubben virveltroll

Charlotta-B
0

Sötnosar du har :)

Charlotta-B

Picasso
1

Och sist idag är Muffin virveltroll

Picasso
0
_Charlie
0

Halleduttan så söta, Smörkola är ju helt bedårande! :D

Picasso
0

#6 Tack Glad Ja de är de. Smörkola är väldigt söt med sin lite poppigare frissa Tungan ute

_Charlie
0

#7 Verkligen! Hennes namn är ju helt klockrent också, hon ser riktigt mumsig ut! :D

Picasso
0

#8 hrrrmm Smörkola är en han Skäms Visst gör han Flört

_Charlie
0

#9 Haha det stod inget kön någonstans, det blev henne av bara farten. ;) ungefär som att folk kallar min son med långt blont lockigt hår för hon i tid och otid. ;) Lika söt oavsett! :D

[SallysPigge]
0

Ha ha just vad jag tänkte skriva när jag såg första bilden att hon ser riktigt mumsiga ut. Dom andra lika så :-D

Picasso
0

#10 nej det gör inte det. Ingen fara på taketFlört Fast jag ska nog inte berätta för honom att han ser flickig ut, han kan få komplexFlört

Ja det är inte lätt med långhåriga lockiga killar, som råkar vara söta då blir det lätt fel typ hon heter Adam Cool

_Charlie
0

#12 Haha eller hur. OT men när min ena son var mindre och satt i vagn stod vi i kön till kassan.

Tant: Åh vilken sötnos! Vad heter hon?
Jag: Han heter Noah.
Tant: Heeej lilla Moa!

:D

Smörkola är ju dock ett namn som passar alla kön, och jag tycker HAN är otroligt vacker!

Picasso
0

#13 Hahaha stackars tant, hon fick till det Skrattande

Precis, HAN är väldigt vacker och docksöt…fast det har jag inte sagt Flört

_Charlie
0

#14 Fast det är ju samma med Chivas. Han är ju så liten och nätt och så otroligt vacker. Det lilla näpna dockansiktet med de små söta kinderna. Det är nog något med de där lockarna. ;)

Picasso
0

#14 Håller med Chivas är SÖT precis söta kinder har båda Tungan ute Det kan ju vara att ansiktet framträder på ett annat sätt just för att de är lockiga Skrattande

OM jag nu kan skilja på i och y så är den creamfärgade ungen en flicka, så hon får nog heta gräddkola eller smörblomma kanske, nästan en kopia av pappaKyss

[SallysPigge]
0

Jaha  är smörkola en pöjk där ser man, men en riktig läckerbit.

#13 Tanter man möter ute kan ställa till det men "Vad heter han" och så sitter barnet med rosa kläder. Nu är barnet dock 16 år och då var det rosa till tjejer och blått till pojkar. Vilket är mer blandat idag.

MEn det värsta jag hört är när jag var i en hiss på köpcentrum med en kamrat och vi hade våra 1 åringar med i oss i varsin vagn så fick vi frågan om dom var tvillingar ……:-S

[SallysPigge]
0

Smörkola ser ut som en kille som skulle passa min Sally, lika cool :-D

Han ser pussgo ut med :-P

Cola&Bacardi
0

söta!

Mvh Linnea 

Gabriel123
0

Jättefina marsvin du har! Längtar tills jag får mina två hanar "Steve & Freddie" döper dom till det efter sångarna Freddie Mercury från Queen och Steve Perry från Journey.

Lyan
0

Åh, tycker Smörkola var lik farfar Magic på den bilden! Jättesöt! (och jag gillar inte lunka i vanliga fall ens :-P)

Picasso
0

#17 japp Smörkola är en pojke Flört Ja det är han och pussgo.

Klart att tvillingar har två mammor eller inteObestämd

Smörkola är nog inte så cool…mest sötGlad

[SallysPigge]
0

#22 Klart han är cool, men sin kalufs och polisonger, och själklart söt med :-D

Picasso
0

#23 Hmmm det var nog jag som fixade till frisyren på honom Skäms Tyckte han blev söt med sin AlfieluggSkrattande

[SallysPigge]
0

#24 Ja Alf, ja han hade man glömt, är Smörkola lika galen? ;-)

Picasso
0

#25 nej Smörkola är inte lika galen Flört

Lixim
0

Herregud så söt smörkola är!

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland