Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 311 ggr
[Alexis78]
3

Underbara hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ände sedan i onsdags har jag legat i sängen men hög feber och jätteont i halsen. Vår lilla hund Bus har troget legat med mig i sängen, dag ut och dag in, bara med undantag av påtvingade kisspauser.

Hon som är så förtjust i barnen och sambon, som älskar långa promenader har bara vela ligga i vår säng och ha koll på mig. Nu när jag är bättre så ligger hon fortfarande kvar för jag har inte orkat gå upp än och då gör inte hon det heller. Hon är verkligen oerhört speciell denna lilla hund och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.

[Alexis78]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fast det är klart, när någon tittar på henne så måste det ju busas lite med Glad

Abico
1

Goshunden, önskar jag hade en jag med när jag ligger sjuk och eländig i sängen :P

Hanna 

[Alexis78]
0

#2# Ja alla borde få ha en sån :) När man känner sig riktigt eländig och dödssjuk, som iallafall jag har en tendens att göra fast det inte är så illa, så har man någon som verkligen har tid att bara ligga och tycka synd om en hela tiden man är sjuk och som orkar lyssna på allt gnäll man häver ur sig.

Håller iallafall tummarna att du snart blir frisk, inte kul att vara sjuk på helgen.