Illamående!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14000432.ab
ja förstår int hur människor är funtade. ja blir så arg att ja int vet vart ja ska ta vägen!
ja usch och fy =/
Alltså, den pappan vet jag inte vad jag hade gjort med om jag hade känt honom.Så gör man ju bara inte! Störning eller inte, man gör inte så, då ska man ha övervakning om man är störd. Han borde utsättas för samma sak och sedan låsas in!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Fy va vidrigt :(
Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna - ej smf reg
Jag har svårt att känna hat mot personer som gör sådana här hemska saker. Att känna fy vilken elak människa, att han borde skadas, straffas, förintas. Jag kan inte känna annat än sorg över den som drabbats, och empati för personen som gjorde det.
En person som gör en sådan här sak är inte frisk. Antingen har personen mått så fruktansvärt dåligt att det brustit, att det slagit över, så att gränsen där en normalsund människa stannar passerats utan kontroll, eller har personen saknat denna gräns redan från början. Oavsett vilket så är det en person som behöver hjälp.
Många gånger, allra oftast faktiskt, så kommer den hjälpen innan något sådant här hemskt inträffar. Men ibland måste tyvärr något fruktansvärt hända innan hjälpen kommer.
Jag lider dock med pojken som var tvungen att förlora sitt liv innan hjälpen kom.
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.