Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 932 ggr
Lyan
0

HAHAHAHA

http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1127306 I början är den lite äcklig men fasen vad jag har skrattat åt den tråden! Jag brukar aldrig skratta om jag är ensam men jag har ärligt talat garvat så jag har hållit på att pinka ner mig flera gånger om!

Det har till och med kommit en facebookgrupp pga tråden XD

_Charlie
0

åh men tjena!! en liten varning om bilden hade inte varit fel Lyan!! Jag sitter ju här med hela munnen full med choklad! Hahahaha fyyyyyy!!

[SallysPigge]
0

#1 Ha ha jag skrattar ihjäl mig… åt dig Skrattande Är glad att jag inte äter choklad nu ….

måste läsa klart vill ju se hur det går … ha ha

[Alexis78]
0

Bläh vad äckligt Förvånad Tur att man inte åt frukost samtidigt :)

Abico
0

Åh, fy vad äckligt! >.< Älskar att folk ändå kommer med "Är du säker på att du inte ätit något slaktavfall som inte kunnat smältas i magen?".

Efter ett dygn av magsjuka har jag en hel del äckligt i nära minne, fast den här tar nog priset. Men det verkar inte som om jag kommer att få i mig någon mat idag heller så det var nog rätt dag att se den här bilden på - tänkte försöka radera den ur minnet innan imorgon ;)

Hanna 

Abico
1

Nä, nu klarar jag inte att läsa mer - försökte hitta den roliga biten men sorry ;) Har absolut ingenting mer att spy upp nu så jag ska inte äckla mig själv i onödan, haha.

Hanna 

Misarn
0

Satt också och smaskade godis, haha lite så man tappar aptiten, men usch vad äckligt!

Lyan
0

Förlåt, skulle nog ha skrivit mycket äckligt istället för lite :-( Det roliga börjar efter någon sida

[Liinda]
2

Suttit och läst och försökt hitta det roliga, det ändå jag hittar är äckel och bajshumor. Nu ska jag försöka släppa tanken på bajs så att jag kan äta min frukost sen.

Abico
0

Hahaha, lunchen idag: Mamma tittar misstänksamt på sin gaffel och frågar sedan pappa "Asså, har du hällt mask i maten eller?". Jupp, there went my apetite ;)

Hanna 

chickwheels
0

Kul, sjuk, bisarr och intressant tråd :P hehe

Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna  - ej smf reg

Moa-16
0

Gaah, jag spyr! Jag som tänkte äta frukost nu -.-

[Catfight]
1

Ser faktiskt int de roliga i tråden. men äcklig var den!

Fridaaaa
2

Hittade inget roligt alls i den tråden :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

chickwheels
2

De har riktigt rolig humor i tråden :P Satt uppe hela natten och läste :)

Moa-16
2

Själv har jag haft svårt att få bort den bilden ur mitt huvud, fortfarande lite illamående… Förstår inte hur man kan lägga upp en sån bild/fråga om det på ett forum. Nästan så man blir rädd x_x Man ringer väl till en läkare om såna grejor!

chickwheels
0

Folk fungerar oika.. :)