Älskade Ralf
Jag saknar dig något enromt min älskade envisa gris.
http://kitos.bloggplatsen.se/2011/11/26/6742367-du-fattas-mig/#kommentarer
Jag beklagar sorgen, huga så hemskt
Lite Off topic, men jag har haft hans bror, Heartbreaks naked born burn out. När jag läste din beskrivning av din älskling, så stämde det så bra in på han jag hade. Han är väldigt saknad av mig, en riktigt liten härlig knodd var han. Tyvärr dog han pga sviterna av en infektion han fick i samband med kastering, och min oefarenhet av att ta hand om nyopererade Skinnysar, att han behövde nog mer än vad en vanlig marsvin behöver efter en operation. Kanske också pga andra omständigheter.
Usch sånt är så tråkigt. Du hade skrivit riktigt fint om honom. Även fast det inte hjälper just nu så ska du veta att han uppskattade det du var tvungen att göra, han mår bättre nu…
Vila i frid saknade Ralf
#1 Tack så mycket. Han var en liten galning min Ralf (:
Jag som undrat vart hans bror tog vägen! När han var till salu ville jag köpa honom men hade inte plats. Synd att det inte gick vägen med kastreringen. Men det är roligt att veta vem som hade turen att få Ralfs bror. (: Om du har flera bilder får du gärna lägga upp dem. Vad hette herren? :3
#2 Tack så hemskt mycket. Det känns alltid som att man skulle kunnat gjort mer.
Vila i frid Ralf.
Vad det är många som har hamnat till marsvinshimlet det närmaste tiden :(
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
#3 Han hette Orvar, och var ett riktigt socialt busfrö, han ville hela tiden bli klappad, och fick han inte den uppmärksamhet han så ville ha, så tryckte han ut sin spetsiga lilla nos genom gallret och skrek. Minns att han hade en hörna i buren han älskade att vara i, för den var närmast mig.
Dom var 3 i hans lilla syskonskaran, undras hur det är med den tredje. Håller med dig, det var roligt, mitt i all sorg, att hitta ägaren till hans kullsyskon. Tänk vad som kan hända på ett forum, hitta släktingarna till sin lilla grisängel.
Har fler bilder på han, har en hög, då han var min första Skinny så var det speciellt och nytt. Det måste ju förevigas
Vila i frid. :(
#4 Ja det är väldigt många som förlorat sina små. Själv trodde jag inte att jag skulle behöva skriva det här inlägget på väldigt länge då den äldsta gris jag har är 3år. Ralf var bara 1år.
#5 Vilket fint namn! (: Jag tyckte min Ralf såg så grinig och gubbig ut så det fick bli Ralf.
När jag hämtade Ralf fanns bara din Orvar kvar så jag fick inte se den tredje. Men jag fick kela lite med Orvar ^^
Ja det var väldigt kul att hitta dig här! Lika fin som Ralf var han. (:
vila i frid.<3
;Många som förlorat grisar nu :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8 Tack så mycket. Haha, lite så var det här också. När jag såg Orvar första gången, så var det de namnet som for igenom huvudet på mig för han såg ut som en korv, en korv Orvar.
Jag såg aldrig dom andra två, när jag köpte honom. Vi ordnade så att vi kunde träffas någon annanstans, där jag fick hämta honom, efter som hon som hade honom bodde så långt ifrån mig. Hade ingen som kunde skjutsa mig dit, och jag har inget eget körkort och bil.
Dom var underbart söta, båda två
Vi har haft turen att få ha dem hos oss, nu är dom återförenade i himmelen. Tänk vad mycket bus och hys dom ska hitta på tillsammans där:-))