Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 1004 ggr
Toxics
0

ot

jag vill vara med i Offtopic gruppen, men jag förstår inte hur! Skyller på en lång dag ute i kylan. Någon som kan hjälpa?

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

FeliciaS
0

Jag har lagt till dig :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Toxics
0

Tack så mycket FeliciaS ;D

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

sandraedlund
0

Vad är offtopic-gruppen?

Toxics
0

fast , Jag hittar inte OT gruppen =(

[SallysPigge]
0

Finns längst ner på menyn :-)

Toxics
0

5 men de syns inte där.. Längst ner är de undersökningar/quiz

[SallysPigge]
0

Då får dom som sköter MIF hjälpa dig …

Sandra-B
0

Testa om det fungerar nu, om inte så testa att logga ut och sen in igen. Fungerar det fortfarande inte så säg till.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

sandraedlund
0

#8 Kan du berätta för mig vad offtopic-gruppen är för något ;)?

Toxics
0

Det fungerar :D

9 det är en grupp som bara är för mif medlemmar. Och där finns det offtopictråd. alltså man kan skriva om vad man vill. Inte bara marsvin. Och även lekar =)

Sandra-B
0

Du kan läsa om OT- och lekkategorierna i den här tråden.

Vad bra att det fungerar nu :-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!