Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1780 ggr
Sanni
4

Popcornskutt

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Haha, min lilla skinka ^^ Jag som trodde att Kinkku skulle minska med sina popcornskutt desto äldre han blir, men jag hade visst fel. Han orkar ännu också popcornskutta varje gång han slipper ut ur buren, alltså nästan dagligen. Jag som tänkte att han skulle bli lite lugnare nu när han börjar närma sig ett år, men han är ännu också som en liten 5 veckors unge.. Jag orkade filma honom igår och tänkte dela denna glädje med er.

Tro mig, han kommer att popcornskutta ännu när han är fem år Flört

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

Toxics
0

Åh vilken underbar film! :D

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Sanni
6
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla stora Kinkku Kyss

Fridaaaa
0

haha så charmigt!
Min Lotus, fyllde ju 1 år nu i november, han gör popcornskutt med fortfarande, i buren, speciellt på morgonen hehe

Bara äääälskar dina marsvin ! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Sanni
0

#3 Marsvinen tackar :) Här popcornskuttar båda marsvinen i buren lite då och då, men på golvet är Kinkku som värst. Om man lämnar en strumpa på golvet och han ser den så börjar han skutta runt. Allt nyt är så otroligt roligt enligt honom. Han blir helt galen av minsta lilla sak :D Det är nog skönt att hans kompis är lugnare. Jag skulle dö om jag skulle ha två popcornskuttande skinkor i huset :D

Fridaaaa
0

#4 Haha :) Blixten (mitt skinny) har börjat göra lite små popcorn skutt sedan han gick upp i vikt. Mina andra 2 gör inte popcornskutt, trots att den ena bara är 5 månader gammal. Fast är nog olika från marsvin till marsvin hur mycket dem popcornsktuttar ^^,

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mixxie
0

Åh vad söta! varifrån har du fått den rosa elefant gosedjuret? :)

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/

_Elina
0

Hahah vilken kul film! :-D Våra marsvin håller också på sädär, speciellt en av de äldsta som är över fyra år :-)

martin88
0

Vad söta :D

Cola&Bacardi
0

Sött!

Mvh Linnea 

[EllenAlicia]
0

hihi

RosaKiwi
0

Jätte söta =) Jag undrar precis samma sak som nr 6 :D

// Josefin sajtvärd för gecko ifokus

Min hemsida &   Min blogg

[Pauline T]
0

Så söta! Så brukar mina marsvin också skutta runt! ;)

Isnona
0

Vad sött!

#6 & 11: Vet inte vart TS har köpt sin, men här finns samma. Själv skulle jag gärna vilja ha elefanten och krokodilen ^^

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

Sanni
0

#6 & #11 Den är köpt här i Finland på Pet Expo mässan. Det var Espoon eläinkeskus som sålde dom om jag minns rätt. De kan också köpas från Zooplus. Går att beställa också till Sverige.