Rusty...
Rusty ser ut att ha tappat hår uppe på ryggen! Jag vet inte hur sjukdommar/ohyror och så sätter sig på marsvinen, men är rädd att det kan vara något sådant?
I och för sig kan det vara att grabbarna har gnabbat (de går tre stycken hanar i en jättebur!) så han har blivit utsatt? Det är liksom inga stora kala fläckar, utan han har bara tappat lite uppe på ryggen ner mot rumpan. Vad tror ni det kan vara? Jag gissar på sistnämnda, men vill höra vad ni tycker, för då får vi höra med vet. :)
Han är i övrigt pigg och glad och äter, dricker och så som han ska :-)
Här är en liten bild på teddygrisen!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
skulle tro att han fått svamp.bada honom i hexocil o torka noga.upprepa efter några dagar o lycka till.
#1 Tack! Smittar det? Alltså, behöver jag bada de andra också? :)
Och hur uppkommer det?
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
smittar inte men ett bad skadar ju aldrig=))
#3 Då blir det till och fixa hexocil då :) Finns det receptfritt eller måste jag åka till vet.? :)
// Anka
finns där det säljs hästsaker.är ett häst o smådjursschampo
#5 Aha, ja men då ska det ordnas. Tack så mycket! :)
// Anka