NEEEJ =(
Hittade mitt ena marsvin kall och livlös i buren idag. På fm var hon ute och åt gurka och tassade omkring som vanligt och nu finns hon inte mer…fattar ingenting. kan sånt hända?
jag har skött henne perfekt, gett henne fin mat, ren bur. jag är helt chockad och hoppas att de andra två inte ska dö under natten.
har duschat av hela buren och laggt in nytt spån till de andra, som dock verkar vara friska än så länge….
hon var bara 4 månader gammal. =(
Sov gott, lilla Lottie.
Nä usch vad tråkigt! :-(
men vad kan ha hänt henne?
har det hänt er att marsvin bara har dött sådär?
Magen kanske har krånglat? :(
Beklagar!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Beklagar,det är tungt att mista de små liv :(
Nej usch så hemskt! :( sov gott lilla Lottie :(

Det händer att marsvin dör bara helt oförklarligt, dom kan vara hur pigga som helst ena dan och sen huttar man döm döda nästa dag, har hänt mig flera gånger.
men fy så otäckt, det är ganska vanligt då? men hon var ju så ung, bara liten bebis.
är det hjärtat så eller vad är det som händer när de dör sådär?
de andra två mår bra, verkar inte bry sig om att en är borta.
usch vad tråkigt! Hade ett skinny som det hände så med, 1,5 år gammal. Jättepigg och busig kvällen innan, livlös på förmiddagen dagen efter. Försökte rädda han med stödmatning men gick inte :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

#7 Ingen aning om vad som händer, vanligt är det väl inte direkt men det händer då och då.