Bildtävling!
I väntan på att se vem som är vinnaren i månadens marsvin, så tänkte jag att jag kunde göra en egen liten tävlig.
Det gäller att skicka in en superfin bild på sina marsvin innan TISDAG då jag kommer att utse en 1,2,3:a. Jag vill ha bilder på marsvin som är bland massor av blommor, gräs mm. Jag vill alltså ha bilder på marsvin som är ute! Max en bild per person.
Jag kommer att döma efter söthet och uppfinningsrika bilder!
LYCKA TILL!!!

Låter bra :D Ska leta upp bild imorron :)
Här är en bild på min "nya" Abbyhona som har fått smeknamnet Racerråttan och Pluttiluttan. Egentligen heter hon Parcanovis Bindi :) Första gången ute i gräset hemma hos mig, bild tagen idag. Tycker bilden är söt, hon ser lite lurig ut på den ^^,

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Lägger in imorgon, sitter vid fel dator :)
- Mvh Emma

#4 wow…vad många marsvins…ett…ett….ett marsvinhav =) hihi

#5 japp o det är inte alla mina marsvin men visst det är helt underbart att bara ligga o titta o lyssna på dom när dom pratar
#2 - Äntligen en bild på lilla Bindi. Oj, så söt hon var <3
Bild på Sune kommer innom kort. Ska bara rota igenom datan efter en bra bild, det är alldeles för hemskt väder ute för att släppa ut honom och ta bilder idag.
Kram Hanna
Hanna

Tävlingen avslutas imorgon så skicka in fler bilder! Desto fler desto bättre
#10 Hihi, ja - äntligen ;) Jo, visst är hon underbar! På marsvinsträffen kan du träffa både henne och Calypso & Sera :) hihi..
Mvh Felicia

Om man vill vara med i tävlingen så får man skynda sig för kl.14.00 är tävligen slut och dom som skickar in bilder efteråt är inte med när jag dömer!

På tredje plats kom TRASAN med alla sina marsvin.
På andra plats kom KvirrZ med Tjorven.
Och vinnaren av Svampi's bildtävling är……..Annna med Olga och Katie!!! GRATTIS. 

Grattis :)
- Mvh Emma

Grattis :)
Tack=D så mycket! Ska in och hälsa till Olga och Katie;)
Okeej..
Grattis ;)
Mvh Felicia