Orhem
Jag har en kolonistuga med gräsmatta, kan man träffas där? I närheten av Orhem, skarpnäck.
Helena
Eller så kan alla komma på marsvinspicknicken i Rålambshovsparken den 18:e augusti. :) Annons kommer upp på SMF Norrorts hemsida inom närmsta veckan eller så.
Aha. Det vore kul :)
Helena
Eller om man bor längre ner kan man komma på Marsvinsträffen ("picknick") i Mölndal (Göteborg) 26 maj.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Varför ska du få ta min tråd om jag inte får ta din? VÄLDIGT respektlöst!!!!
Helena
Ner, förresten? Gbg ligger ju uppåt
Helena
#4 Det är ju inte samma sak! Jag skrev ju bara det. I min tråd ville jag veta vilka som skulle komma, inte diskutera om en ny träff.
#5 Alltså neråt från Norr.. (hon skrev ju SMF Norrort)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#4 om Idipidi får säga ett annat möte och att det är okej måste ju Xtanlover också få säga :/
- Mvh Emma
Det är ju i stockholm, det har ju att göra med min sak.
Stockholm ligger i Norrort…
Helena
"Pratar du om inlägget där uppe? Det var ju lääänge sedan, precis som KvirrZ skrev. Tycker det var rätt onödigt av dig att dra upp det nu. Men okej… Den träffen i Sthlm handlade inte alls om "min" träff och den här tråden, som jag skapade för att få veta vilka som ville komma på "min" träff. Därför passar det inte in här att blanda in en annan träff. Slutdiskuterat :)"
När jag gör en ny tråd, för att slippa din träff i MIN tråd, skriver du in den oxå.
Min tråd handlar om nåt i Stockholm, och då är det mycket välkommet av Idipidi att säga så, jag tycker att du ska radera ditt inlägg.
Helena
Men hon berättade ju om en träff som är bestämd, inte att disskutera om att kanske ha. På din låter tråd låter det ju som att man ska disskutera var man vill ha en träff :/
- Mvh Emma
I STOCKHOLM. Hon har en tråd för sin idé.
Helena
Idipidis är ju oxå bestämd. Ignorera mitt första inlägg
Helena
#12 Ja, och om hon får berätta om ett bestämt borde andra också få det.
- Mvh Emma
Nej, för att Xtanlover menar inte i Stockholm, det gör Idipidi.
Förstår inte alls vrf du fortsätter tjaffsa i min tråd.
Helena
Därför att du tjaffsar mot mig. Du kan ju svara att du inte vill att hon ska skriva om sin träff snällare! det är ju inte trevligt att läsa när du skriver :Varför ska du få ta min tråd om jag inte får ta din? VÄLDIGT respektlöst!!!!
Du kan bara skriva: Den här tråden handlar om min träff i stockholm, snällt om du inte skriver om din här :)
Eller hur?
- Mvh Emma
Det är INTE elakt! Hon är respektlös, då jag gör en ny tråd, för att inte hålla på i hennes.
Helena
#16 Men du behöver inte uttrycka dig så! du kan ju lugnt bara förklara att du gjort en ny för att inte skriva i hennes och vill att den ska hållas för stockholm.
Nu orkar jag inte bry mig, tycker bara att om alla utrycker sig så där så är det inte konstigt om det blir bråk på iFokus.
- Mvh Emma
efter vad hon har skrivit så hade jag faktiskt en anledning. sluta vara på hennes sida hela tiden, jag har inte gjort nåt fel.
Jag frågade "varför ska du få skriva i min tråd om du skriver i min?" Det är respektlöst att göra så, då jag har tagit initciativ och gjort en sån här tråd för stockholmarna, det betyder att det är stockholm denna tråden är om.
Helena
Jag är inte på någon sida. Tycker bara att man kan tänka på att skriva trevligare så att tjaffs inte uppstår.
Visst hon behöver inte skriva i din stockholms tråd, men du kan ju säga det på ett trevligt sätt iaf.
- Mvh Emma
Men jag sa ju det. Jag tar det inte otrevligt iaf. Förlåt om du tog det så.
Helena
nej, det är svårt att veta hur andra ska ta det man skriver. Därför försöker jag att skriva glatt ^^
- Mvh Emma
Jag menade inte att vara elak, men lite pissed off var man ju..
Helena
#22 Förstår faktiskt det :P
Sen gäller det bara att inte låta känslorna att ta över ^^
- Mvh Emma
Mm..
Helena
putt :)
Helena
puttar för Idipidis förslag :)
Helena