Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 574 ggr
Fridaaaa
1

OT - Nöjda?:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är ni nöjda med eran julafton?
Vad fick ni?

Det är jag! :=D Fick bara bra saker.
Fick en skrivare, kläder, pengar, presentkort mm :)

Idag ska jag ägna mycket tid åt djuren, då jag ej hann det igår.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Abico
1

Ja det var en trevlig julafton med hela släkten så nog är jag nöjd :P Jag fick sängkläder och träningsskor, och lite annat smått, vilket var vad jag önskat mig. Och så fick jag en julklapp redan för ett par veckor sedan, en 140-säng så att jag och pojkvännen slipper trängas i 90-sängen längre - himla skönt! ^^
Men det är skönt att julen är förbi, haha, nu kan man se fram emot nyår, födelsedagar, dop, bröllop och studenter - vilket känns mycket roligare än jul faktiskt ;)

Hanna 

Mixxie
0

Rätt så nöjd :)

Firade med släkten :) Jag fick en symaskin, en resa till Göteborg ( MYDOG), kläder mm

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/

Fridaaaa
0

#1 Haha ja att trängas 2 st i en 90-säng är ingen höjdare, gjorde jag & pojkvännen med innan vi skaffade större sängar haha :)

Abico
0

#3 - Fast jag tyckte inte det var så jättejobbigt, förän jag fick en ny och insåg vad det innebar att slippa ligga uppträngd mot väggen ;) Skönt att kunna ha lite utrymme så att man kan vända på sig, haha.

Hanna 

Fridaaaa
0

#4 Hehe okej jag tyckte det var jobbigt, vill ha yta när jag sover hehe :D

[SallysPigge]
1

KLart man är nöjd! Barnen fick en massa klappar, bla Wii så vi spelade en del mellan paketöppning och godisätande :-D

HumlanochJuvel
1

Jag är jätte nöjd :) Fick bland annat schabrak och manrosetter till min ponny, sedan fick jag kläder(vanliga & ridkläder), pengar, presentkort, en bok och lite annat =D

elsasputte
2

Jag är jättenöjd med min julafton :) Fick återförenas med två familjemedlemmar som jag saknat sååå mycket :)

Misarn
1

Jag tycker verkligen om den Julen som var, hela familjen samlad, och jag fick dom julklappar jag önskat mig: Ny Marsvinsbur, saxar, strumpor och en kameraväska.  Den bästa "julklapp" var att Mirra fick flytta hem till oss, dom andra klapparna var Kanske lite annorlunda saker men saker man behöver =)Grisarna älskar verkligen den nya buren, men det som gjorde min jul var att hela familjen var samlad och att man man fick umgås med allihopa:3

FeliciaS
2

Jag är nöjd med julafton, jag hade inga krav, förhoppningar eller föreställningar i år så jag kunde inte bli besviken ;) Jag jobbade 9-18 hela veckan så jag hann varken med att köpa julklappar, baka, göra godis eller fixa julmat. Men vi var bara familjen så det var lugnt. Julklappar fick jag några i alla fall och det blev jag glad för ;) Bästa julklappen var nog dock lönen och fem dagars ledighet :P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus