Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 562 ggr
ciss
0

Personlighet

Hur är dina marsvin? Pigga, busiga, sega, matglada? Skriv!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

paronskrutten
0

Vilma: Go och dum^^

Tuffi: Seg och äldst

McGuiver: Osocial, ska få en kompis senare.

Groa: Älskar mat, skriker som hon har ont när hon vill ha godis

Curry: (bilden)  Tycker om det mesta, inte så tam.

Pärlan: Flockens busgris, älskar att springa på golvet och är mycket social

Helena

[Liinda]
0

Teguila: bestämd dam som är smått surig ibland men urgosig

Edelweiis"curry": larvig lekfull och väldigt nyfiken pratar jämt

Hugo: Osäker men gosig när han lugnat sig

Konrad: Den minsta av dom alla men den kaxigaste, full rulle dygnet runt och säger till när han vil nåt

Blondi3
0

Gunnar: Mysig och ett riktigt "nack"marsvin :) Lite osäker ännu

Lennart: Sprallig, hoppig och pratig. Också han lite osäker ännu

Har ju bara haft mina små hjärtan så länge, Gunnar 3 månader & Lennart 1 vecka.

ciss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nattvind: Matvraket mitt! Köptes vanvårdad från djuraffär så hon är ganska rädd ibland. Jättekelig att ha i famnen, myskorven! <3

Snöboll: Kan vara lite tjurig, men det är uppfödarens fel. Jättevacker! Lite blyg och rädd av sig, men jag älskar henne ändå såklart.  <3

Snutte på bilden.

www.frihetenskaniner.se

Blondi3
0

#4 Gillar den bilden :) är verkligen jätte fin !

FeliciaS
0

Calypso: Nyfiken, smart, charmig, envis, tillgiven, glad, busig, lättlärt, "tuffing", pratglad, kelig, gosig, fjäskis, linslus, min snuttepluttegubbe ^^,

Sera: Världens matvrak!! Lite mer tillbakadragen, söt, mysig, ogillar främmande röster, miljöer, ljud, latmask, knäpp på ett gulligt vis <3

Bindi: "Racerråtta", Pigg, glad, alert, rolig, tokig, busig, snabb, aktiv, charmig, suuupersöt, älskar att springa omkring och utforska allt och alla :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

ciss
0

#5: Tusen tack!

BILDEN I INLÄGG FYRA ÄR FEL! Råkade skriva Snutte, det är självklart Nattie på bilden och inte Snutte.

www.frihetenskaniner.se

[MatildaW]
0

Blondie: Busig, sprallig, söt, glad, mysig, gosig [ibland], nyfiken som bara den och pratglad!

Melvis: Sprallig ibland, glad, gosig, lite nyfiken, lite pratglad, lat, vackert söt, knubbis och tokig!

svampi
0

Thunderwhip SuperWomen :Ledare, matglad, lite lat och störst.

Göteborgs White Casanova:Busig, pigg, lite skyggare.

KvirrZ
0

Chico: Mattes gubbe, ligger gärna i knät och myser. Inte så pratglad och rätt så lat. Så otroligt söt ^^

Tjorven: Mattes lillunge. Väldigt pratglad, har alltid något att säga. Sitter gärna uppe och gosar vid hakan. Min sötplutt.

- Mvh Emma

fulfisk
0

Betty Boop: Busig, pratig, mysig, charmig, knasig ibland, "gnagig", kinkig när det gäller kamning eller klippning av päls och klor, kan vara högljudd.

Angel: Girig, otroligt söt och fin, gosig, pratig, älskar rör, på sin vakt (kan rusa iväg med världens fart här på köksgolvet om hon hör något misstänkt ljud eller så :P).

De är båda väldigt sociala och matglada och hatar att bada :P