Före och Efter bilder.
Jag skulle vilja se era marsvin före och efter ni har tvättat, borstat osv. Tror inte jag har sett några sådana kort tidigare.
Så skicka in bilder och visa hur fina dom blir (fast marsvin är ju alltid superfina).
#0. Det kan jag försöka fixa antingen idag, eller imorgon :) på mitt långhår Blondie. 

ok, spännande.

Ingen som har sånna kort??!!
jag kan också försöka ordna såna kort imorn tror jag för jag hade ändå tänkt bada dom snart:) Men mina är klippta långhår så sådan jätteskillnad blir det väl kanske inte :P
Här är en bild på Sera före resp. efter klippning. Vilken som är vilken syns tydligt :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#5 Oj, det var ju en skillnad ;P vad fint det blev! Klipper du det själv?
#6 Tack så mycket ;) Jo, jag klipper själv.
Mvh Felicia
#10 Har Skinnybäraren gjort det??
Buffagouti/white som min Sheltiehona?
Mvh Felicia
ja… carrie som var svartsjuk.. :(
virtual är goldenagouti/white
#12 Usch så synd =/ Jaså, goldenagouti :) Var lite tveksam. Seras son blev Goldenagouti/white.
Mvh Felicia
#14 Vacker :)
Mvh Felicia
Tack :)
Mer bilder före och efter har jag inte nu :(

#14 SuperFIN!
Tack :) Jessie är så söt med :D

Mera före och efter bilder tack. #5 Vilken skillnad. Du måste ha gjort det många gånger för det blev väldigt snyggt.

#8 Snyggt!!!
#19 Tack :) Jo, rätt många gånger. Fast inte jättemånga, egentligen. 5 ggr typ ;)
Mvh Felicia
Det verkar inte vara så många som har före och efterkort :/ Jag ska ta och bada mina i helgen så då tar jag kort men nu får jag ta och komma ihåg det också:P