Örat blöder!
Topsade mina öron tidigare idag och märkte då att jag blöder i ena örat. Jag har inte ont eller så. Testade att topsa nu igen och det finns blod där.
Detta är lite läskigt, men kan det vara farligt?
Det är nog ingen fara så länge du inte har ont. Säkert bara ett litet sår i örat som blöder, har själv varit med om det några gånger =)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Ja sår tänkte jag med först men nu efter ett par timmar så blir man nojig, får se i morgon hur det är då. :-/
Åk till vårdcentralen och kolla upp det om det inte slutar blöda ! Det är ju en sak om huden brister, men blöda hela tiden ska det inte göra.
Om det rinner ur örat är det inte bra men annars ska du nog låta bli att pilla bara så läker det nog.
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Det är inte bra om det inte slutat blöda nu :/ Kan ha tagit sönder något i örat = inte bra.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det rinner inget, men det finns blod i örat … :-S
Hela örat blodigt idag när jag vaknade, sitter i telefonkö nu för en läkartid 
Usch då, hoppas det går bra!
/Karin
Åk in till akuten bara, ring 112 man ska inte vara blodig i örat..
Fast på akuten kan man bli sittande väldigt länge, speciellt om det inte forsar blod. Fast du skulle ju kunna sitta där medan du väntar på din läkartid ;)
/Karin
Var inte välkommen för jag hade varken ont eller för att blodet inte rinner när jag sitter upp….. kan ha varit topsen från början som gjort detta. Man ska ALDRIG topsa sina öron …. bla bla bla … får vänta och se vad som händer då …. :-S
Oj då. Hoppas det löser sig då.
/Karin
#11 Man kan topsa men inte så långt in :)
Håll koll bara så du inte blir yr eller illamående.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Men det konstiga är att jag fick inte ont eller så när jag topsade igår. Och så långt in tyckte jag inte att jag var heller, men man vet aldrig.
Ja ja vi får se hur det går. Jag dör i alla fall inte …. hoppas jag … :-S