The rainbow bridge
http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
Den är så vacker.
Hanna
Man börjar ju nästan gråta
bra beskrivning, vacker!

Gud vad sorgligt! Jag tänker på våra kaniner, och hoppas att dom har det bra nu! 
Eller hur, har sett den förr. Men hittade den idag igen.
Tänker på lilla Cesar som lämnade oss i februari…
Hanna
Ja den är fin… Den dan jag kommer dit har jag massor av fyrbenta vänner att träffa igen!

Vad vackert ! Man blev lite tårögd ;'(
#4 - Jo jag med. 20 marsvin, två dvärghamstrar, och över 70 firrar
Hanna

- Mvh Emma
Sorglig… *snyft* Jag blir verkligen påmind om mina första, älskade marsvinsgrabbar Cocos & Cacao. Även om min favorithäst som gick bort för ett tag sedan…
#6 Oj! Har du haft 20 marsvin som har dött…?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Tänker på alla djur som jag haft och älskat i många härliga år…snyft

tänker på mitt marsvin som bara lämna mig plötsligt. denna är så fin.
Det var jättefint man blev ju tårögd :/
Tankarna gick till mina djur som gått bort.
Men sen när det är min tur att "gå", så möts ju jag och mina djur i regnbågslandet - friska, unga och ypperligt glada för att träffas igen! Får trösta mig med det när jag känner att gråten är på väg.
Saknar mina små så mycket…
// Shintaida
#8 - Japp, sedan har jag väl 5-6 st som jag inte vet var dom är riktigt (uppfödningar). Jag har ju haft marsvin sedan jag var 6 år, så det blir ju ett par stycken ^^' Spc. som några av dom lyckades skaffa ungar ;P
Kram Hanna
Hanna
Jag har sett den förut, men tårarna rinner iaf.
Helena
#13 Okej.. Jag har haft marsvin sedan jag var 8 år och nu är jag 15.. Har haft 7 olika ^^, Sera och Calle fick ungar ihop, inräknade i antalet ;)
Mvh Felicia
Jag har haft åtta, sen augusti 2003..
Helena
#15 - Haha okej, jo jag har också räknat med ungar där :)
Det är ju inte så att jag tagit hand om alla marsvin själv heller, när det var som värst (värst och värst ;P) så var både lillasyster och mamma ganska engagerade i djuren så jag tog ju inte hand om alla själv. :P
Kram Hanna
Hanna
#17 Okej :)
Mvh Felicia