HJÄLP! :'(
Herregud…:'(
Jag skulle upp o mata marsvinen och jag märkte att mitt svarta Marsvin Devil bara låg ner…det är alltid hon som kommer fram…hon var den första jag fick tam…:'( jag tog upp henne av skräck och jag märker att hon är hon fick ett ryck…hon ruskar på huvvet lite sen ligger hon stilla, sen kan hon få lite ryck i magen som om att hennes andningsvägar är igentepta! Och när jag tog upp henne kändes det bara som en lite tygbit! :o hon skänns som bara skinn och ben! :o
M.V.H Mimmi och dom 5 marsvinen
Ring veterinären! Brukar finnas jourvet. som kan komma ner till stationen.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
vilken station?

På http://www.eniro.se/ kan du söka på veterinär + din stad så får du upp nummer till alla som är i närheten.
Distriktsveterinärerna och djursjukhusen brukar ha jour årets alla dygn.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Mamma ska ringa på direkten…:c

Håller tummarna att det ska sluta bra för marsvinet.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#2 veterinärstationen nära dig :)
Lycka till!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
hon får kramper ungefär…Vi har inte råd att åka dit :c
och det ligger jätte långt bort…kanske, men det är inte säkert…
det är inte säkert att vi åker dit asså, men kanske…skrev lite konstigt
Men vi har försäkring på henne…vet inte vad det innebär…men mamma sa ju att hon hade försäkring på just henne..
Har man djur måste man kunna ta det till någon som kan vårda dem. Kan ni inte ta henne till vet. så tycker jag ni bör avliva henne medetsamma om hon mår så pass dåligt.
// Anka
nej emn det är ingen idé längre för hon har slutat göra allt nu och hon ligger bara där…och vi visste redan att det är så pass dåligt så att det inte är någon idè…R.I.P Devil..:(
#11 Är hon död nu? Eller håller hon på att dö? Förstod inte riktigt..
Vila i frid i så fall!
// Anka
Hon är död menade jag för hon var ju nästan död…asså det var som dödsryck, vet inte vad det heter…:/
Vila i frid Devil :(
Mvh Linnea
Sov sött Devil! :(
Kram Karro :)
Vila i frid Devil :(
#13 Jaha, så tråkigt!:( Vila i frid lilla Devil, och TS, lycka till med dina andra marsvin!
// Anka
Vila i frid Devil! :(
Vila i frid! :(