Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1890 ggr
gnagarlover
1

ecolamp

idag installeras min ecolamp i gnagar-rummet.den ska ta bort lukt,bakterier och mögel och svampsporer.luftrening o uvljus.används tydligen mycket på sjukhus för att ta bort olika smittor.jag hoppas på så sätt att jag inte ska få in nått ovälkommet hit. god fortsättning önskar jag och mina djurSkrattande

Mari
0

Vad är detta? Kan du berätta mer? Låter ju kanon om en lampa (eller vad är det?) kan hjälpa till att ta bort sånt här elände

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Mixxie
0

Undrar samma som #1 :)

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/

gnagarlover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

beställde via zoosajten.se.sök info på ecolamp.hoppas verkligen mycket på denna=))

hepafilter som tar partiklar upp till 0,3 mikrometer.klarar därför pollen,bakterier,svamp och virus.hjälper till att förhindra infektioner,allergiska reaktioner och symtom på astma.

Uv-c ljus oskadliggör microorganismer och sanerar luften.

dessa 2 tekniker tillsammans minskar smitttrycket drastiskt i djur-rum och liknande där djuren lever tätare än normalt i det vilda.

produkten är ursprunglingen för människor men har anammats speciellt väl bland husdjursägare. se bild=))

[Pauline T]
0

#3 den verkar ju jätte bra! :D

gnagarlover
0

japp.hoppas mycket på denna=)) bör ju märka skillnad på teddysarna som har lätt att få svamp

lillamarsvinet
0

hjälper den lite om man är pälsallergiker elr har astma?:) elr gällde det bara grisarna?

♥kram Linnea♥

gnagarlover
0

den hjälper även dig=))

[SallysPigge]
0

Oj spännande, vad kostar en sådan?

gnagarlover
0

hm…. 2500krGuld i mun

Fridaaaa
0

Jag har en galen mamma haha
Men bra om den hjälper :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cola&Bacardi
0

Intressant :)

Mvh Linnea 

[SallysPigge]
0

Ja hjälper den och gör sitt jobb så ska det vara värt pengarna kan jag tro. Lycka till! Ser fram emot vad du tycker om den om ett tag :-D

lillamarsvinet
0

jag är igentligen pälsallergiker och mot hö och sånt:) hoppas den funkar!

♥kram Linnea♥

[Pauline T]
0

#13 det är min pappa också så ifall den funkar så kanske man ska kunna köpa en sådan. :)

[Pauline T]
0

Fungerar den bra? ;)

Fridaaaa
0

#15 Tar nog lite tid innan man märker något :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Pauline T]
0

#16 ja kanske det. ^^

gnagarlover
0

den lilla lukt som blir är borta och jag har lättare för att andas där.nyser inte längre när jag går in där.det andra får tiden utvisa.=))

[saphirasmarsvin]
0

Jag som är mitt uppe i ringormssanering hade gärna haft en sådan här i fortsättningen om den skulle kunna stoppa ringormssporer… Hmm, kanske får flörta lite med mannen ;)

Arcticas
0

Det låter ju nästan för bra för att vara sant! Vore kanon om det funkar. Hur ofta får man byta/rengöra filtret?

Mitt marsvinsrum blir dammigt på nolltid, så jag skulle tro att filtret blir igensatt rätt snabbt.

Du får rapportera vidare hur den funkar!

gnagarlover
0

ska hålla er uppdaterade  om detta.kan tillägga redan nu att min ena kanin som mer eller mindre nyser varje dad inte har nyst sedan den kom in där=)) är en teddy så dammet fastnar väl lättare i nosen.än så länge e jag jättenöjd.