24grader
där vi ska ha våran bur är det ca 24grader är det för varmt? för vi har kamin och murstocken går där vi tänkte ha buren.har nog stavat fel lite här och där!
eller jag tror det är det det var det sist vi kollade så runt 24 grader
snälla hjälp
Bör kanske nt vara för varmt, annars kan man se det på marsvinen om de värkar mycket slöare än valigt, men ha så de har kallt vatten och så annars borde det inte vara någon fara..
NOlife whiteout pets <3
oki
annars så får vi flytta den
a, men som sagt, jag tror du märker det på grisarna, de visar rätt tydligt va de tycker :)
NOlife whiteout pets <3
Låter lite för varmt, 18-22 grader är mest optimala :)
Hade du haft skinny tror jag dem hade älskat det hihi :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
hihi tycker skinny är lite läskiga…inte för att va taskig! jag får väl se!
#7 Finns många som tycker det ;) Det tyckte jag med först! Men sedan när jag fick eget ändrade jag mig ^^,
Dock gillar jag inte rödögda och helvita skinnys :)
jag gillar inte heller röda ögon
Apropå varmt. Jag har hur varmt som helst i min lägenhet. Kan tyvärr inte påverka det då ägaren har satt på så hög värme i huset. Sen kan jag inte vrida på vreden på elementerna. Ägaren kommer inte att åtgärda detta förrän till sommaren sa han.
Kanske därför han inte verkar så glad?
#10 Hur varmt är det då? :)
Har ingen termometer men min ex-man som var hemma hos mig igår uppskattar det till minst 25-26 grader. Han är ganska så duktig på det.
#12 Oj undra varför han hade så varmt ifrån början, till & med för varmt för mig ;)
Ja jag tror inte marsivnen uppskattar så varmt.
Jo det är varmt även för mig.
Måste nog prata med ägaren igen och se om han kan sänka men grannen kanske klagar på att det blir för kallt och vill höja. 
#14 Men kan man inte ha enskilt? Dumt i så fall om man inte kan det :/
Normal är ju 18-22 grader inomhus, jag vill ha 21-22 grader helst :) Fast 25-26 grader är till & med för varmt för mig ^^
Nä det går inte ha skilt tyvärr. Ringde till ägaren just och han kommer inte ut till huset förrän i måndag. Jag har ju möjligheten att öppna ett fönster i sovrummet, han står i vardagsrummet så det inte drar på honom.
Inatt var det svalare i huset. Han hade det nog bra då kan jag tänka mig. Imorgon kommer ägaren och sänker i huset. :)
Jag tycker att 24 grader är för varmt åtminstone för pälsade marsvin. Över +20 grader skulle jag inte ha det om det inte finns någon särskild anledning.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
det är det att vi har en "brasa" som värmer huset för det mesta,så då går murstocken upp.och just där vi tänkte ha buren är det oftast varmt!
#19 Jag förstår :) Då hade jag hittat ett lämpligare ställe att ha marsvinsburen på. Jag har t.ex. inte marsvinsburen nedanför fönstret eller mot elementet i mitt rum.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
okej ska se om jag hittar ett bättre ställe!