Ny hemsida :)
Ja, nu är min hemsida klar, skulle egentligen fixa en anna, men den måste jag ha hjäälp, me, å kön e typ 1 år, så denna är sålänge, elr förevigt .)
lagt till lite länkar som några vile, om några mer vill att jag lägger till mer so no problemas ;)
NOlife whiteout pets <3
Jag gillar grönt men denna texten var jobbig att läsa emot det svarta:/ Sticker lite i ögonen
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
oj har nt tänkt på det, a du har rätt, men får se om jag hittar nån bätter :O
NOlife whiteout pets <3
Kul med en ny sida! Men vet du om att alla kategorier leder till olika layouter?
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
så ändrat, sålänge XD
#3 vah? haha, e lite trög ;P
NOlife whiteout pets <3
"klippa gärna runt" står det på första sidan, antar att det ska vara klicka runt? "Jag har 5 honot" står det också under Honor. Du har skrivit att på första bilden är det… osv men du har bara en bild. Denna texten hade du förslagsvis kunnat ha under de kommande bilderna istället. Så behöver man inte skrolla upp o ner för att kolla namn och information. Då kan du förslagsvis skriva först på svenska sen ett snedstreck och därefter på engelska.
Det är lätt att bli ordblind när man sitter o pillar, jag vet ;) Har lite fler grejer, ta inte detta som kritik och det hoppas jag verkligen inte att du gör ^^ Personligen tycker jag det är skönt när någon annan läser så man får tis osv :)
"smeknamnet för när han hoppar.." skulle jag vilja ha till 'eftersom han ser ut som ett popcorn när han hoppar' men det kanske beror på dialekter eller dylikt?
Du använder ,klickar, som jag kallar dem väldigt ofta istället för punkter. Prova att läsa på hemsidan högt för dig själv i lugn takt så känner du när du skulle behöva en punkt, eller be en kompis/familjemedlem göra det.
Efter copyright ska det stå datum eller åtminstone årtal. För övrigt tycker jag hemsidan ser bra ut med härliga färger. En header skulle behövas tycker jag, det ser alltid välkomnande ut. Nu blev det jätte mycket text men hoppas den hjälper något x)
ja, det e lungt, ja, ibland, skriver jag utan att tänka det, vet jag. men tack så mycket, ska läsa igen alltihop. testad header men antigen hade jag för små elr storaa bilder, lite jobbigt:/
NOlife whiteout pets <3
Ja, har också haft "headerproblemet" ^^ Det är ganska vanligt. Men när du ska lägga in headern, kommer det upp någon text om vilket storlek det ska vara på bilden? Jag gjorde så när jag hade samma problem att jag förminskade den bild som var för stor jääättemycket, då blev den ju givetvis för liten, men kunde se ungefär hur mycket och ökade där efter storleken :) Har du photoshop så går det ganska fort och enkelt att skriva in de cm du vill ha :)