Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1276 ggr
[Vargöga]
0

Har inget val

Mina pojkar måste bort. Min äldsta tjej har blivit så mycket sämre dom senaste dagarna. Jag och barnen gråter för att behöva lämna bort dom. Jag har ju inte haft dom så länge och Musse köpte vi igår.

Men jag vill inte riskera livet på min dotter. Hon har fått dubbla dosen histamin men har inte hjälpt ett dugg. Jag lider med henne för jag vet hur det är att ha ha eksem, utslag och hösnuva samt astma. jag har blivit bättre i mina sjukdomar men nu har det tagit allt för mycket på henne.

Pojkarna kommer att få flytta till ett omplaceringshem utanför Norrtälje och jag far med första färjan imorgon bitti.

GråterGråterGråter

Fridaaaa
0

Nej usch vad tråkigt Rynkar på näsan

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Vargöga]
0

Ja det är jättetråkigt. Hon är verkligen jättedålig nu. Stackars små marsvin som måste flytta runt. Det var ju inte min tanke utan jag skulle ha dom för alltid.

Fridaaaa
0

#2 Inget man kan förutspå :( Speciellt inte att hon skulle reagera så kraftigt :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mixxie
0

Vad trist :(

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/

[Pauline T]
0

Nej Gud så jobbigt! :(

Lillisen
0

Så tråkigt, du som sett fram emot marsvinen hela tiden : (

wingren
0

Tråkigt att höra :(

[SallysPigge]
3

Det är jätte tråkigt, men barnen går före och ingen klandrar dig.

[Vargöga]
1

Nu har jag kommit hem från Sverigeresan. Marsvin finns nu på Håtö utanför Norrtälje. Besiktningen gick utmärkt och mina marsvin var så fina. Musse var något underviktig men de flesta marsvin som lämnar stället brukar vara en aning tjocka så han lär nog växa till sig. :)