Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1217 ggr
alskarkolhydrater
1

Marsvin dumpad i container

Såg precis den här nyheten/videon från expressen!

BLIR SÅ ARG!! Kanske någon här som känner igen marsvinet eller vet vem som äger marsvinet t.o.m (om vi kan ha sån tur)?

Stackars liten! Vill bara ta hem honom hit och krama honom föralltid!!

Inlägget är redigerat av moderator eftersom svordomar bryter mot iFokus allmänna regler samt sajtens regel §02.A.

DenDär
0

Vilket sätt.. Hur kan någon göra så?

[SallysPigge]
1

Åh så hemskt! Skönt att den klarade sig :-D

liliane
0

Usch och fy! Vissa människor är inte kloka alltså. Man blir så arg!

[Pauline T]
0

Nej gud så hemskt!! :O man blir så ledsen.. :'(

lillamarsvinet
0

usch tänk att man kan göra så!:(

♥kram Linnea♥

RosaKiwi
0

Stackars lilla gris =(

// Josefin sajtvärd för gecko ifokus

Min hemsida &   Min blogg

Bävern
0

Men usch så hemskt, vilken tur att dom hittade den så kallt som det är nu oxå… så söt så ju

http://minbecel.blogg.se/

http://mina-duvor.webs.com/

Novis10
1

Blir så arg och ledsen på folk som inte tar ansvar för djuren! Skrikandes
Tur att lillen klarade sig.

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

[Nooni]
1

Vaddå " om ägaren inte hör av sig"? Ägaren får väl inte tillbaka marsvinet när han/hon gjort så???

[Quickeman]
0

#9 Det reagerade jag också på. Om det var jag som hade hand om hela processen hade jag struntat fullständigt i om ägaren skulle vilja ha tillbaka det. Aldrig i livet att den människan hade fått behålla marsvinet.

Men det kanske har något med någon regel att göra? Att de måste få kontakt med ägaren innan djuret kan omplaceras eller något liknande?

alskarkolhydrater
0

#9 nä ellerhur!! Jag hoppas dock de hittar ägaren och sedan går ut med alla djurplågares namn! Så att de människorna kan leva utsatta i skräck för resten av deras liv!! Dessvärre lär det ju aldrig hända då det gaggas och puttenuttas med människor alldeles för mkt i detta samhället!!

Jag hoppas iaf den lille får komma till ett tryggt och fint hem! Om det skulle vara någon här på MIF som får veta vem marsvinet är eller var han/hon bor nu så får den personen gärna skriva och berätta =)