Såååå söt!!
Hittade denna söta videon på youtube!
Hur kan man inte inte tycka om marsvin!!? 
Jag har en irrationel fobi för dem pga en film jag såg :S Dem är söta liksom, men efter den filmen så är jag rädd för dem! xD
haha :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Måste fråga vilken film det är som gjorde att du fick marsvinsfobi? :)
den va för go hihihihi
Ganska sött, men h*n glömde stänga burluckan efter sig… hehe
#3 Det kommer låta så löjligt xD Men den filmen, Den feta professorn kanke den heter? Med Eddie Murphy. :P Ettan var det iaf, och han ska pröva något på ett marsvin tror jag det är, och så blir det fel och marsvinet växer till ett GIGANTISKT marsvin och sätter sig på någon :o vet inte varför men jag blev skräckslagen xD Tkr som sagt dem är söta och så ändå men dem gör mig samtidigt lite nervös. Och så får jag känslan av att dem typ ska hoppa mitt ansikte och riva mig xD udda men aa (A)
#6 åååh, lite udda kanske men faktiskt väldigt gulligt ändå :) Jag hoppas dock du var ett barn när du såg den och att det inte var typ i förrigår. För annars blir det en sån där du vet "tystnaden som uppstår när…." :)
#6 Det är en hamster i den filmen, inte ett marsvin! 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Åh såå sött! Såg ut som den tog en sparris! :D
#6 Haha Fanny!! Hur kommer det sig att du kollade in här på Marsvin iFokus?? ;);) /Madde
#7 Nej haha xD så var det faktiskt inte, var rätt ung när jag såg den första gången haha :P
#8 haha fan va dum jag är xD övertygad om att det var ett marsvin aja xD skadan är redan skedd, inget att göra åt det!! ;)
#10 Ja de du Madde haha! ;) Det är ett mysterium, . . . ;)
Men gud va göllig :3
Hälsningar Diana och djuren <3