Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 1226 ggr
Lyan
8

Åhhh, snart!

Snart sätter jag mig i bilen för att åka och hämta en liten chokladfärgad sheltiekille :-D Åh, vad jag längtar!

Aristarcos
0

Härligt, låter spännande, hel chocklad ? Du får lägga upp bild sen, för det har jag nog inte sett på shelite ! :)

_Charlie
0

Åh vad roligt! Han är ju så vacker! :D Lycka till!

Cola&Bacardi
0

Vad skoj! :)

Mvh Linnea 

Lyan
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten Spike <3

Lyan
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Spike är från Lillhagas och ska bli min nya avelshane (typ 1 kull om året :-P) och utställningsgris.

En stooor liten bebbe är det!

_Charlie
0

Gud så fin han är! Välkommen hem Spike!

HannaVastervik
0

Grattis gumman, vad fin han är!! <3

Lixim
0

jättefin :)

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland

Aristarcos
0

Han var fin, men trodde först han skulle vara helt Chocklad ;) men det kommer nog bli sötisar efter honom !

Lyan
1

Visst är han <3 Ska bli spännande att se vad det blir av honom :-D Just nu sitter han och lugnar sig och gör sig hemmastadd efter resan och imorgon när jag kan vara med hela dagen ska han introduceras till Honey som kommer vara lekfarbror till lillkillen är tillräckligt gammal för att bli pappa.

Aitlin är det som ska bli mamma detta året iallafall. Vem som ska bli nästa eller nästnästa år vet jag inte ännu men ingen av de som bor här nu. Endast en hona kommer köpas in de närmsta 2 åren så jag har ingen brådska utan väntar tills rätt tjej dyker upp :-)

Sanni
0

Han är jätte fin! Grattis :)

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

Lyan
1

#9 Ja, enfärgad hade inte varit helt fel. Tyvärr är det ju rätt ovanligt med enfärgade långhår. Alla mina enfärgade har alltid haft något litet tecken tex en vitt tass eller vita tår, eller som Sanna som inte har något vitt men däremot typ 10strån golden i pannan

[SallysPigge]
0

Åh så fin, ser riktigt mumsig ut :-P

Cola&Bacardi
0

Super söt! :)

Mvh Linnea 

Creation
0

Snyggingen! :-D

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Lyan
1

Tack alla!

Han är så söt! Lite rädd och försiktig naturligtvis men mumsar glatt i sig godis i famnen efter lite övertalning ;-) Och pälsen är så mjuk och go att den nog riskerar att gosas sönder innan han ens hinner upp på utställningsbordet XD

badbrain
0

Gud vad fin!!!