Hoppare
Yohnny hoppade precis över skiljeväggen och startade bråk med Honey och Spike :-( Hann få ut honom innan någon blev skadad som tur väl är!
Skiljeväggen är 45cm hög! Och gjord i trä så de kan inte se varandra och bli irriterade på varandra, ändå hoppade han. Varför får jag alla knasiga, jobbiga marsvin som bara rymmer :-( Tycker faktiskt att de borde vara nöjda med en bur på 3,5kvm!
Nu springer Yohnny och Yokan runt och tjafsar och kaxar sig mot varandra och Honey sitter i buren bredvid och klapprar tänder :-( Spike verkar inte bry sig iallafall som tur väl är
Du kanske kan bygga ett tak på plankan så att han inte kommer över ;) eller så får du sätta något nät .. Gräset är alltid grönare på andra sidan för vissa , du plockar kanske de unika bara..
Vet inte varför mina är så galna i att rymma. Yohnnys pappa gjorde aldrig en ansats till att rymma för om han bara hade kunnat kliva över kanten. Nu går han totalt bärsärkargång i buren! Försökte tugga sig rakt igenom väggen och när jag satte ännu en skiva framför började han slita och dra i husen mm. Han är totalt galen! Fattar inte vad som har hänt :(