Burbygge!
Och nu är pojkarna inflyttade ;) Mycket nöjda och glada över förändringen, först en 100as gallerbur, som sedan utvecklades i en 12os gallerbur - och sedan till detta ;)
Husse och Matte är också nöjda över förändringen!
Kan också berätta att ramen till bokhyllan inte sitter fast i botten på buren - vilket är gjort medvetet. Då kan man bara ta bort ramen när man skall städa och skyffla ner allt spån i en säck ;) Mycket behändligt! =D
va gosigt dom har det!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Jätte fint!!!! :D jag hoppas jag får råd att göra något liknande snart! :D
<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3
#10 Den här blev jättebillig faktiskt! Bokhyllan fick jag gratis, annars skulle dne langats på tippen bara. Träskruvar, vinkeljärn, OSB-skivan, ramen och benen gick tillsammans på 360 kr :p Sjukt billigt!=D
Superfint! Mått?
Mvh Linnea
#12 200x80 ;)
Superfint! Men hur gör du om du skullle behöva byta vaxduken? :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Röd och fin! Min älsklingsfärg ;-). Det är så kul när man ser sina uppfödingar ha det bra, blir så glad.
Vilken fn bur! 
Hälsningar Diana och djuren <3
#14 Om jag måste byta vaxduken är det ju bara att dra bort den och skaffa en ny ;) haha. Men det är väl inte så ofta man skall behöva byta vaxduken eller:p?
#15 Nintendo har det jättebra! Han kommer dock bli lite ensam nu ett tag framöver då Aragorn skall opereras idag - men de trivs jättebra ihop så jag hoppas att de håller det vid liv tills efter såret har läkt. ;)
#16 Tack så mycket =D
#17 Tyckte det såg ut som att väggarna var fast spikade/skruvade på vaxduken var därför jag frågade hihi :)
#18 Jahha! Haha ja då förstår jag!. Men själva "ramen", den röda, från bokhyllan, sitter inte fast alls^^ För att underlätta städningen :p
#19 Ok vad smart ;)
#20 Ja det är ju väldigt behändligt! Då blir det ju lättare att städa buren också^^