Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 1095 ggr
Memris
7

KALLHÄLL igår

Jag vill bara skriva o tacka alla för erat trevliga bemötande då vi tumlade in efter ett väldigt kyligt bemötande inne på råttutställningen.
Besvikelsen var stor då vi åkt lång väg o det var dåligt skyltat vad som försigick o vart de höll till o tydligen enligt i fokus sidan så ska man som utomstående veta i förväg att deras årsmöte tar 4 tim.

Hursomhelst, resan var inte förgäves TACK VARE ER för vi fick förfrågan av små söta cafétjejer om vi ville köpa fika Skrattande och jag tror det var Mia o nån till som stannade till o checkade av ifall vi gått vilse (vi såg förvirrade o osäkra ut säkerligen) och bjöd in oss till att se gurkätartävlingen!

Det var jättehärligt o se och det värmde våra hjärtan att se alla gosiga grisar! En av finalisterna (vit rex) såg ut som min Lennart så det var verkligen jätteroligt :)

VARMT TACK och räkna med oss som besökare på framtida utställningar & tävlingar! Glad

Abico
5

Tråkigt att du blev bemött som du blev av råttföreningen, desto roligare att du gillade marsvinsutställningen :) Välkommen åter!

Hanna 

Sandra-B
2

Kan inte annat än att hålla med i det Hanna skriver :-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Lunkamia
1

Hej hej

Ni är SÅÅ välkomna igen.Nästa utställning är i Hållnäs Tierp 10/3 & sedan kör vi igen den 21/4 i Kallhäll.Vi ses !