Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettfoder
Läst 1057 ggr
_Charlie
3

Clementin = Mums!!

Ikväll fick mina grisar smaka på clementin för första gången. Alla fick en klyfta var.

Plura stod en lång stund med nosen upp mot taket med sin klyfta i munnen och såg jättefånig ut innan han vågade smaka.

Edward och Chivas slängde ut sina från buren men skrek sen på mig för att få tillbaka dom.

Spader slet till sig sin på en gång och slängde omkring den i buren så den smällde i väggen och rusade omkring och hoppade i luften med sin lilla clementin, innan han till slut var säker på att klyftan var död och kunde ätas upp.

Hur som haver åt de alla upp sina klyftor till slut mycket nöjda över denna sursöta smaskiga nya upplevelse! :D

Och bjässekaninen charmade till sig 3 stycken klyftor men ville ha mer. När jag sa nej bet hon mig.

Jag tror det är säkert att säga att clementin = MUMS!!! :D

KaiPon
0

"innan han till slut var säker på att klyftan var död och kunde ätas upp."

Hahah <3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

_Elina
0

Hahahaha, dagens skratt! Skrattande

Underbara knasiga små djur ^^

Cola&Bacardi
0

Hihi Charmigt! :)

Mvh Linnea 

Fridaaaa
0

haha naw :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cola&Bacardi
1

"Edward och Chivas slängde ut sina från buren men skrek sen på mig för att få tillbaka dom."

Påminner om när Cola och Bacardi bråkade om en morot. Det slutade med att dom lyckades kasta moroten bakom buren så att den trillade ner i förvaringslådorna under buren. Dom såg väldigt surt på varandra som om dom undrade:

Var det du som åt upp den!?

Sedan enades dom om att (efter som det inte var någon av dom som ätit upp den) så måste det varit matte ätit upp den! Gissa om dom såg argt på mig sen! Fast det gick över när jag hittade moroten och delade den i två, så att dom fick varsinn!

Mvh Linnea