Landskrona 3/3
Anmälningstiden går ut i morgon! Någon som ska dit?
Jag ska iallafall :-D Ska bara bestämma vilka som ska med. De som är givna redan är Spike och Honey, troligen Rema och Dovv också.

Anmälde för typ en timme sedan- hade helt glömt bort att det "redan" är dags att anmäla igen…
De som är anmälda är iaf:
- Emil (Sweet Dream's Emil i Lönneberga) teddyhane 51,5 mån ras, KMras, pet, KMpet
- Aztrid (Sweet Dream's Madicken på Junibacken) teddyhona 51,5 mån ras, KMras, pet, KMpet
- Alice (Sweet Dream's Lady Walice Wish) teddyhona 5,0 mån ras, KMras, pet, KMpet
Nu ska väl iaf min systerdotter ha en del att göra på utställningen den här gången ;-P
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
#1 Är det KM också? (edit: Man ska läsa ordentligt innan man kommer med frågor så nu såg jag att det var KM också XD)
Haha, jag lär väl ha med mig minst 4 och hoppas på samma resultat som förra gången så förhoppningsvis behöver jag hjälp i finalen igen ;-) (hoppas och sikta högt kan man ju göra iallafall :-P)

Jepp, är KM också- blir en dyr utställning (iaf när man gör som jag och anmäler i allt :-p).
Haha, hoppas kan man ju alltid- är vi kvar (vilket jag förmodar) så hjälper vi gärna till om det skulle behövas (så länge det inte krockar med någon rasbedömning…- det är det värsta när man ska ställa för olika domare…). :-P
**SMF 237 Sweet Dream's
Nu har jag anmält Honey (pappa), Rema (mamma) och Dovv (dotter) i pet och KMpet och Spike i ras, KMras, pet och KMpet.
#3 Ja, lär bli ett himla rännande med både vanligt och KM. Jag ska iallafall rengöra alla öron innan jag åker hemifrån denna gången! Surt att snubbla på mållinjen pga slarv en gång till ><

Smart beslut med öronen! ;-P
**SMF 237 Sweet Dream's

Jag skall dit men ställer inte ut, kommer som enbart vetgirig, nyfiken. 
Men jag skall även hämta "Hills" Tila, hon är hett efterlängtad. Hon var ju en tid hos mig på foder och nu skall hon inte ha flera kullar.
Gissa vem som blev överlycklig då Gina kontaktade mig om jag nu ville ta över henne. 
Marsvin 4-ever
.
Jag ska dit Har med mig 6 stycken varav jag ska ställa två och grannen ska ställa två ;)
Leja- Teddy~ Ras och pet
Nova- Crested ~ Pet
Ebba- Blandis ~Pet
Esmeralda- Crested ~Ras och Pet
Storm- Satin~ Pet
Twister- Nonself ~Pet
Ska "bara" dit och titta!
#6 :-D kommer ihåg att du hade henne
#5 Åh, kan inte jag få bläddra lite i Twisters päls då?
#8 Vad kul!! Kom gärna fram och säg hej :-D Jag har en liten pudelmix, rosa transportburar och säljer hus
#9 Ska hålla utkik :D
Kostar det något att bara titta?
Var är det?
Det är gratis inträde är jag nästan säker på. Det är i Folkets hus.
Tack #12
Jag ska titta och hämta en liten dalmatin skinny :D
Vi kommer dit. Har med oss
Castor & Amy Blir ras på Castor och sen båda i grupp.
Ska bli kul att träffa er =)
Charlotta-B
#14 Åh vad härligt! Älskar dalmatin på skinny :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nu är vi hemma efter en väldigt varierande dag!
Gick inte så bra men det har varit roligt ändå. Tack Sandra för trevligt sällskap!
Rema fick silverkort och kom BIS 7, resten gick inte så bra för men Honey kom 3/5 i KM och Spike kom typ sist men fick ändå en rosett eftersom det var så få anmälda.
Och så följde det med en liten bebbe hem :-D Bamiras Question Colour. Jag som skulle ha en riktigt rastypisk snygg hane med rätt färg och utan rumpvirvlar kommer hem med en yttepytteliten luggsliten alpaca med extrarosett och tvivelaktig färg XD Han är antingen extremt mörk grey eller chocolate zobel. Pappa är coronet, greybärare och mamma är pe så vilken färg han än är så är han pe-bärare och choklad är ändå en färg jag vill ha så i slutändan spelar dte ingen roll vilken färgerna han är
#17 Menar du att han är liten för sin ålder?
Kul med Alpaca ju :)
#18 Ja, han är miniliten. Har inte vägt honom men han är helt klart för liten för sin ålder. Jag vet varför så jag tror inte det kommer påverka honom i framtiden
#19 Okej för tänkte att min alpaca hane är med liten för sin ålder, tänkte om det har samband med rasen eller bara ren slump?
Ja, det var en trevlig dag. Första gången på marsvinsutställning för mig :)
#20 Din hade ju sellnic så det är inget som har med rasen att göra
Tack alla för en toppen dag! Spännande med nytt ställe / nya dommare & lite nytt folk.
Charlotta-B