Biter i Tältet !
Hej!
Igår köpte jag ett mjukt och gosigt tält åt mina små marsvin . När dom skulle inviga det så började dom nästan på en gång att bitta i det mjuka underlaget i tältet som typ är gjort av något slags ull aktigt nu undrar jag om jag ska bytta ut det mot fleece eller om jag kan ha kvar det som följde med utan att behöva vara rädd.
Tack för svar, bild följer med ;)
Jag vet faktisk inte om det kan vara farligt men jag hade inte vågat chansa. Det som är bra med fleece är väl att det inte trådar sig när de biter. Är det en lös dyna i eller är tyget fast i golvet?
Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle och knäppgök!
IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us
#2 Den går att ta bort , den sitter fast med kardborreband så går lätt att ta bort ;)
Tycker du att jag ska sätta ditt fleece istället ?
Ja jag hade nog satt fleece där istället
.
Ska bli spännande att se om fler har såna och hur de har gjort.
En del teddytyg trådar sig ju men jag vet inte om all gör det.
Var har du köpt tältet…ser jättemysigt ut.
Vill ha…
Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle och knäppgök!
IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us
Då tänker jag bytta ;)
Ja det blir spänade att se om någon mer har ett sådant tält och vad deras små kompisar gör ;)
Jag köpte det på Arkens zoo ;)
hehe jag har ett precis likadant tält,fast i kanin storlek:) haha det blev inte ett tält för mina utan en "kissa hur mycket du vill i tältet"-tält:D så den är full med kiss hela tiden^^
♥kram Linnea♥
#6 okej det blev väll inte direkt använt på rätt sätt om man säger så ;)