Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 3502 ggr
FruJohansson
0

Myspåsar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag sydde en myspåse till marsvinen för ett tag sen, som de verkligen älskar. Så nu fortsätter jag, för det är så kul. Tänkte höra om det är nån som är intresserad av att köpa dem. Just nu syr jag dem för hand eftersom symaskinen är trasig, så därför är de billiga som attan :) Tänkte ta med dem som jag lyckas knåpa ihop till Sorunda på lördag.

Här är en bild på den som jag gjorde först, med Lisa ihopkurad inuti.

VilmaKristina
1

Det där ser RIKTIGT gosigt ut.

Mina marsvin skulle älska en sån!Glad

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

FruJohansson
1

Fler bilder

FruJohansson
1

med fuskpälskrage

VilmaKristina
1

Ska be mamma göra en sån, cool idee:)

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

FruJohansson
0

bebisarna älskar den också :))

VilmaKristina
0

Glad

Mojma
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Superfina! Jättefiffig idé verkligen. Vad kostar frakt på en sådan? :) Ska kika om jag kan fixa plats till en sån i buren :) Vad vill du har för dem?

nimroda
0

jag vill verkligen ha såna så jag har små skinnys bebisar som hade gillat de , vad kostar dem och frakten ? =)

M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/

FruJohansson
0

de väger inte mycket, så det kan inte bli så dyrt. Jag ska försöka laga min symaskin så jag kan göra många, de tar ju endel tid att göra dem för hand, dessutom håller de nog bättre då, hehe

FruJohansson
0

skinnys älskar dem, det har jag sett ;P

Det är bara en tanke än så länge egentligen, så, vad tror NI skulle vara ett rimligt pris?

[donkeyqueen]
0

Jättefina!

thildatessie
0

är ev intresserad :)

gickan87
0

Skulle vilja ha 2 såna! Ser supermysiga ut!

MVH Erika :)

FruJohansson
0

Jag gör inga just nu, kanske senare när alla bebisar flyttat och jag köpt en symaskin. Men de är superenkla att göra själv ;-)

sandraedlund
1

Skulle bara berätta att det var en helt fantastisk mysrulle du kommit på!! Blev inspirerad och satte mig och sydde för hand idag - trots att jag har en symaskin. Detta blev resultatet!

sandraedlund
1

Gubben blev verkligen storförtjust!

FruJohansson
0

hihi ja de älskar dem. och vilken söt "gubbe"! Som mn Bullen!

sandraedlund
0

Men han är lite rund och go om höfterna xD försöker få bort det men det är ju inte det lättaste hos ett matglatt marsvin xD

elsasputte
1

Brukar oxå sy egna myspåsar :) Här är Putte på bild som undersöker den :)

BellaDonna2
0

#19 Hur får du den så tjock o go? :)

BellaDonna2
0

och fru johansson me Skrattande

saksaken
0

Åh va underbara! Har planer på att sy egen inredning efter mitt bur-bygge är klart (så att allt blir nytt och fint). Personligen skulle jag nog sätta 50kr som pris men det kanske är för lite? Är lite små sugen faktiskt, ser jätte mysigt ut. :D