Sätta ihop?
Vad tror ni? Kan jag sätta ihop Tindra med sin make igen? Hon födde ju en unge häromdan, som tyvärr dog, men hon verkar vara lika pigg som vanligt. Hon äter bra och rör sig bra.
Det är plågsamt att se dem ropa efter varandra. Men är det en stor fara för henne kommer vi ju att vänta. Jag skrev och frågade i en annan tråd men jag vet fortfarande inte hur vi ska göra. jag vill inte låta dem bo ensamma för länge.
Hur länge finns det risk för att hon ska drabbas av komplikationer till förlossningen? När hon inte har några ungar att dia tar det ju inte på kroppen på henne nu i alla fall.
Under dräktigheten mådde hon prima. Åt bra även om hon är kräsen, sprang lätt både upp och ner mellan våningarna i buren.
Om det lyckas att de får minst en levande unge i framtiden kommer vi att låta kastrera hanen och sedan får familjen de bo ihop. De är verkligen goa vänner.
Hur tycker ni att vi ska göra?
Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle och knäppgök!
IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us
Nej, sätt inte ihop dom än. Tindra behöver vila upp sig, även om hon inte har några ungar att dia nu. En dräktighet är väldigt påfrestande och hon har precis fött en unge. Kan du inte ordna det så att de kan se och nosa på varandra genom galler?
Hanna
Bevakad permision på golvet kanske…galler är svårt att lösa här…Om jag lyfter ner burarna på golvet och har dem bredvid varandra blir den ena buren utan tak och det skulle katten verkligen gilla…
Bevakad permission är ju väldigt svårt men om de brunstar direkt efter förlossningen kan hon väl inte brunsta den närmsta veckan? Eller hur funkar det? SKa inte chansa!!!
Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle och knäppgök!
IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us